Piece of paradise!




ခင်ဗျားအပေါ် ဘယ်လောက်များနစ်ဝင်နေမိသလဲဆိုရင် တဖြေးဖြေးနဲ့ ခင်ဗျားနဲ့နီးကပ်နေသလို ခံစားမိနေတယ်ဗျာ..



အာရုံနောက်မှန်းသိပေမယ့် ခင်ဗျားမျက်နှာလေး ငေးကြည့်ပြီးတော့ ချစ်လိုက်တာဗျာလို့ တဖွဖွပြောချင်မိတယ်




ယောင်္ကျားမမြင်ဘူးလားမမေးပါနဲ့ ကျွန်တော် Crush ခဲ့တာ ကျွန်တော်အသက်မကရှိပါတယ် အရူးအမူးကြိုက်ခဲ့ဘူးတာ သေလောက်အောင် ချစ်မိတာက ဆယ်စုနှစ် တစ်ခါမှ တစ်ယောက်ပဲရှိခဲ့တာပါ 



ခင်ဗျားပြောသလို​ပေါ့ ငါကောင်းလို့ သူ့ဘက်ကလည်းကောင်းပေးတာပါ ကျွန်တော်လို ဂျီကောင်ကို တော်ယုံမရင့်ကျက်တဲ့ ယောင်္ကျားတစ်ယောက်က သည်းမခံနိုင်ပါဘူးဗျာ



အဲ့ဒါကြောင့်လဲ ခင်ဗျားအပေါ် ပိုပိုပြီး နစ်ဝင်တွယ်တာမိနေတာ



မိန်းမတစ်ယောက်လို ညင်ညင်သာသာလေး ချစ်မပြတက်ပေမယ့် ယောင်္ကျားတစ်ယောက်လို စူးစူးနစ်နစ်ချစ်ခဲ့မိတာလည်း ကျွန်တော့်အားနည်းချက်ပါ အဲ့ဒါကိုလည်း နားလည်ပေးနိုင်ခဲ့လိုလည်း ခင်ဗျားလေးကို သေမလောက် ညိတွယ်နေရတာပါဗျာ။



Bae, you are my piece of paradise!




 

No comments: