အချစ်


 

ဒီလမ်းကမှားနေတယ်ဆိုတာ ကျွန်တော်သိနေပေမယ့် 

ဒီလမ်းကိုပဲ ဆက်လျှောက်မိနေတုန်းပါပဲ..



အလုပ်ကပြန်ရောက်ပြီဆိုတာနဲ့ viber ကိုဖွင့်ထားပြီး ခင်ဗျားများ online ဖြစ်နေမလားလို့ ဝင်ကြည့်ရတာ ကျွန်တော့်ဝတ္တရားတစ်ခုပါပဲ



အဲ့ဒီအကျင့်ကြောင့်ပဲ မကြာခဏဆို viber call ဝင်သွားရတာပါပဲ သတိမထားမိလို့ ခေါ်ခဲ့မိတဲ့ viber call ကြောင့်ထပ်ပြီးတော့ ဘယ်နှစ်ကြိမ်မှန်းမသိ ကျွန်တော်ဖက်တွယ်မိပြန်တယ်



ဦးနှောက်က နင်မှားနေတယ်လို့ ဘယ်နှစ်ကြိမ်ပြောနေပေမယ့် နှလုံးသားက နည်းနည်းလေးမျှ လက်မခံနိုင်ဘူးဗျာ 



ခင်ဗျားစီက emoji လေး တစ်ခုလက်ခံရတာတောင် ကျွန်တော်ပျော်သွားရတဲ့ အပျော်က တော်တော်လေးကိုကြီးမားပါတယ်



လူတစ်ယောက်ကိုသာ ဗဟိုပြုပြီး ကမ္ဘာတစ်ခုလို လည်ပတ်တဲ့ ကျွန်တော်ခံစားမှုက ဒီဘဝတင်မဟုတ်ဘဲ နောင်ဘဝအထိများ အထုံပါနေမလားဗျာ 



ချစ်တယ် sex ကိစ္စတစ်ခုထဲအတွက် မဟုတ်ဘဲ မိန်းကလေးတစ်ယောက်က ယောင်္ကျားလေးတစ်ယောက် ရည်းစားတစ်ယောက် ချစ်သူတစ်ယောက် အစ်ကိုတစ်ယောက် ခင်ပွန်းတစ်ယောက်လို ခံစားချက်မျိုးနဲ့ ခင်ဗျားကို ကျွန်တော်ချစ်ခဲ့ရတာပါ



တနေ့နေ့ တချိန်ချိန်တော့ နေရစ်ခဲ့ရမှာကို သိနေပေမယ့် လက်ရှိအချိန်ကိုပဲ ကျွန်တော်လက်ခံထားပါရစေ 



မှားမှန်းသိနေပေမယ့်လည်း နှလုံးသားရဲ့ လိုအင်အတိုင်း ကျွန်တော်နေပါရစေ။



22nd Sep 2023

10:00pm







No comments: