ကျင့်ဝတ်




Sources: https://www.brainyquote.com/photos



  • ကြီးပျင်းလာတဲ့ ပတ်ဝန်းကျင် မတူညီလို့လား ခင်ဗျားတို့ လူမှန်ရင် အခြေခံလူ့ကျင့်ဝတ်လေးတော့ စောင့်ထိိိိမ်းသင့်ပါတယ်..



ကျွန်တော်ဆိုတဲ့ လူကလဲ လူတစ်ဖက်သားကို ကောင်းကွက်လေးရှာကြည့်ပါတယ် လူတိုင်းအပေါ်မှာပါ (သူ ငါ့အပေါ်ကောင်းခဲ့တယ်ဆိုတဲ့ positive thinking ဘက်ကနေ အမြဲတွေးပါတယ် ) ဒါပေမယ့်လဲ တချို့တွေက အဲ့ဒါကို အားနည်းချက်ဆိုပြီး တက်နင်းသွားကြတယ်..



အခုတလော ကိုယ့်အပေါ်ကို တက်နင်းတဲ့လူတွေများလာတော့ ဒေါသထွက်လာမိတယ် ( ခွေးသေပုတ်ကို ကန်လို့မဖြစ်ဘူးဆိုတဲ့ ခပ်ရင့်ရင့်အတွေးနဲ့ ဒေါသကို ချွန်းအုပ်နေရတယ် )


ထားလိုက်ပါတော့ဗျာ သူ့တို့စေတနာ သူတို့အကျိုးပေးပါမယ် ကျွန်တော် သူတို့အပေါ် မကောင်းခဲ့ရင် ကျွန်တော်ဒုက္ခရောက်မယ် သူတို့ ကျွန်တော်အပေါ် မကောင်းခဲ့ရင် သူတို့ဒုက္ခရောက်မယ် ဒါပါပဲ..

နယူတန်ရဲ့ နိယာမလိုပါပဲ သက်ရောက်မှုတိုင်းမှာ တန်ပြန်သက်ရောက်မှုရှိပါတယ်။



#Thinking_about_ethics


No comments: