ဝေးသွားလည်း



 




ကျွန်တော်ဟာ ခင်ဗျားအတွက် သီးသန့်ဖြစ်တည်မှု
အဲ့လိုလေး တကယ်ကို ပြောပြချင်ပေမယ့်လည်း 
အခုတော့...


ဘီယာလေး ၄ခွက်သောက်တာနဲ့ လူကထွေလာပြီးတော့ ခင်ဗျားကို မတအားကို သတိရလာမိတယ် 


လွမ်းတယ် ကိုကိုလို့ ဖွဖွလေးဆိုမိပြီးတော့ ခင်ဗျား viber ကို ခဏခဏဝင်ကြည့်မိတယ် ဒီလောက်အထိပဲ ကျွန်တော့်ကိုကျွန်တော် ခွင့်ပေးထားပါတယ်


ဒါပေမယ့် ကျွန်တော်စာမပို့ရက်ပါဘူးဗျာ ရှေ့ဆက်ဖို့ 
မဖြစ်နိုင်တော့တဲ့အချိန်မှာ ဒီအတိုင်းပဲ ရပ်တန့်ပစ်ရမှာ ကျွန်တော်မဖြစ်မနေ လုပ်ရမယ့်တာဝန်ပါ


ဝေးသွားလည်း ကျွန်တော် ခင်ဗျားကို 
ချစ်နေစဲပါပဲဗျာ။



Ko Ko, i really miss you.


😭







No comments: