ရွင္သန္ခြင့္



အရမ္းလွတဲ့ ကဗ်ာ
မင္းကိုငါ လႊတ္လိုက္တယ္
ငါ   လြတ္ေျမာက္ပါေစကြယ္။

ခင္ဗ်ားကိုဖက္တြယ္ေနသေရြ႕ ကၽြန္ေတာ္အထီးက်န္ေနအုန္းမွာပဲ
ကၽြန္ေတာ့္ခံစားခ်က္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ပိတ္မိေနအုန္းမွာပဲ

ခင္ဗ်ားကိုဆံုးရႈံးလိုက္ရလို႔ ကၽြန္ေတာ္နာက်င္ရတာတစ္ႏွစ္၊ႏွႏွစ္ဆိုရင္ေတာင္
အခ်ိန္ကာလမရွိနာက်င္ေနရတာထက္ ကၽြန္ေတာ္ေပးဆပ္လိုက္ရတာတန္ပါတယ္

တခ်ိဳ႕အရာေတြက ဖက္တြယ္ထားဖို႔လိုအပ္သလို
တခ်ိဳ႕က်ေတာ့လဲ လႊတ္ခ်ဖို႔လိုပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္လိုလူအတြက့္ေတာ့ 
အရာအားလံုးကိုလႊတ္ခ်လိုက္မွ ရွင္သန္ႏိုင္မယ့္သူပါ။




No comments: