မွားသြားတယ္ဗ်ာ

သတိရတဲ့စိတ္ကို
လြတ္ေပးလိုက္မိပါတယ္
ခင္ဗ်ားစီ ဖုန္းေခၚခဲ့မိတယ္..
(မိုက္မဲမွန္းသိပါတယ္)

တားမရတဲ့စိတ္ကို
အလိုလိုက္ခဲ့မိတယ္
ခင္ဗ်ား wall ကို ဝင္ၾကည့္မိတယ္..
(ဆုေတာင္းမေကာင္းဘူးဗ်ာ သာယာေနတာကိုျမင္ခဲ့ရေတာ့)

ကၽြန္ေတာ္ကလြဲရင္
အရာအားလံုးအဆင္ေျပေနတာပဲ
ဘာလို႔မ်ား ကၽြန္ေတာ္မရွိေတာ့တဲ့ေနရာကို
အရူးတစ္ေယာက္လို ဖက္တြယ္ထားမိေနတာလဲ
ရိုးရိုးေလးပါပဲ ကၽြန္ေတာ္မွားသြားတယ္..
(အမွားဆိုတာကို လက္ခံထားျၿပီးသားပါ ယံုဖို႔ကမလြယ္ကူဘူးေလဗ်ာ)

သတိရေနတယ္ဆိုတဲ့ message တစ္ေစာင္အတြက့္
အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာေသြးပ်က္ခဲ့ပါတယ္
ဒါေပမယ့္ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္ရဲ႕
ပ်ားရည္တစက္လို႔ မထင္ခဲ့မိပါဘူးဗ်ာ
ခင္ဗ်ားစာတက္သေလာက္
ကၽြန္ေတာ္ညံ့ခဲ့ပါတယ္..
(ေယာက်ၤားဆိုတဲ့ ဘာသာရပ္ကို ဘယ္ေသာအခါမွ ကၽြန္ေတာ္နားလည္ႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး)

ခင္ဗ်ားကိုခ်စ္ခဲ့တဲ့
အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုေလာက္ပဲဖဲ့ထုတ္ျၿပီး
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္ဂရုစိုက္ပါေတာ့မယ္
သတိရတဲ့စိတ္ကိုမထိမ္းခ်ဳပ္ထားေတာ့ပါဘူး
မတားစီးထားေတာ့ပါဘူး..
(အဲ့ဒီေနရာမွာကၽြန္ေတာ္မရွိဘူးဆိုတာကို
လက္ခံလိုက္တာပါ)

ကၽြန္ေတာ္မရွိတဲ့အရပ္ကိုေက်ာခိုင္းထားလိုက္ပါျၿပီ။
(Thank you)

Ps : ခင္ဗ်ားနဲ႔ပတ္သတ္သမၽွ ကၽြန္ေတာ္ေရးခဲ့သမၽွ မ်က္ရည္က်ခဲ့ရပါတယ္    
ဒီစာကိုေတာ့ မ်က္ရည္မက်ဘဲေရးႏိုင္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။









No comments: