You look happier!!



Isn't finding yourself.

၇ႏွစ္နီးပါးကို ကၽြန္ေတာ့္ကိုကၽြန္ေတာ္ ရွာေဖြေနမိခဲ့တယ္..

ကုန္ဆံုးသြားတဲ့ အခ်ိန္ေတြသာ ေနာက္ျပန္လွည့္လို႔ မရႏိုင္ေတာ့တာ ကၽြန္ေတာ့္ကိုကၽြန္ေတာ္ မေတြ႕ရွိခဲ့ပါဘူး..

အခက္အခဲ အတားအဆီး ရႈံးနိမ့္မႈ ပူေဆြးဝမ္းနည္းမႈ အႀကိမ္ႀကိမ္က်ဳးလြန္မိတဲ့ အမွားေတြ အဲ့ဒါေတြကို ဘဝလို႔ထင္ျၿပီး ကၽြန္ေတာ္နစ္မြန္းေနခဲ့တာေလ..

အမွားသိရင္ျပင္လို႔ရတာပဲ အမွားလို႔လက္ခံဖို႔ အခ်ိန္တစ္ခုေတာ့ ေပးဆပ္ရတာပဲေလ ဒီလိုနဲ႔ တေနဝင္ျၿပီး တစ္မိုးခ်ဳပ္ခဲ့တာ အခုေတာ့ ေရာင္နီသန္းလာပါျၿပီ..

အမွားေတြထဲကေန အမွန္ကိုရွာေဖြရမွာဆိုေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္က အမွားေတြကို ေတာ္ေတာ္ခုန္မင္မက္ေမာတဲ့လူေလ တစ္ခါေသဘူး ပ်ဥ္ဖိုးနားလည္ဆိုေပမယ့္ ထပ္ေသဖို႔ဝန္မေလးခဲ့လို႔ ထပ္မွားခဲ့တာေပါ့ ဗ်ာ..

ဒီလိုနဲ႔ . .

Creating yourself.

ဟား ဟား ကၽြန္ေတာ့္လိုလူမ်ိဳး ဖန္တီးရင္ေတာ့ ကမၻာႀကီးလည္ေနရာကေန ရပ္တန္႔သြားမွာ ဗ် ကၽြန္ေတာ္က ျဖစ္သင့္တာထက္ ျဖစ္ခ်င္တာကို အေလးထားတဲ့သူေလ..

တခ်ိဳ႕စိတ္ကူးေတြက လက္ခံလို႔ျဖစ္ႏိုင္ေပမယ့္ တခ်ိဳ႕အေတြးေတြက လက္ခံလို႔မျဖစ္သင့္ဘူးဆိုတာ နားလည္ပါတယ္..

ေသခ်ာတာတစ္ခုက ကၽြန္ေတာ့္ကိုကၽြန္ေတာ္ မရွာေဖြေတာ့ဘူးဗ်ာ တေန႔ေတာ့ ေတြရွိမွာပါ အဲ့ဒီအခ်ိန္ကိုလဲ ေစာင့္စားမေနေတာ့ပါဘူး ဘဝဆိုတာ အခ်ိန္ခဏေလးပါ ခဏေလးအတြင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ရွင္သန္ႏိုင္ဖို႔ ျဖစ္တည္လာျၿပီးသားပဲ ေနထိုင္ႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားယံုပါပဲ..

ဆုလဲမေတာင္းေတာ့ပါဘူး အမ်ားႀကီးလဲ မလိုခ်င္ေတာ့ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္စိတ္ခ်မ္းသာဖို႔ အဓိကပါပဲ။

You look happier!! 😊😊









No comments: