သံသရာတပတ်လည်သောအခါ

 




ကျွန်တော်က ခံစားချက် လွန်ကဲတဲ့လူတစ်ယောက် 

ဖြစ်ပေမယ်​ ခင်ဗျားလို လူတစ်ယောက်အတွက် စောင့်ထိန်းပေးရမယ့်ဝတ္တရား ကျွန်တော့်မှာ

အပြည့်အဝရှိပါတယ်ဗျာ



မှတ်မှတ်ရရ ခင်ဗျားကိုစသိခဲ့တာ ဧပြီလ 

နန်း share ထားတဲ့ post နဲ့ပါ အဲ့ဒီ post ဖတ်ပြီးတော့ request မပို့ဖြစ်သေးဘူးဗျ ရက်နည်းနည်းကြာမှ 

ပို့ဖြစ်တာပါ အဲ့တုန်းက ခင်ဗျားမွေးနေ့ကို သိထားတာ 21.02.1977 or 1978




ရက်တော့မမှတ်မိတော့ဘူး မေလထဲမှာ ခင်ဗျား

ကားမောင်းရင်း သီချင်းဆိုရင်း live လွှင့်တော့ ကျွန်တော်​ခင်ဗျားကိုစပြီးစိတ်ဝင်စားမိတယ် 

အဲ့ live ကို ၁၀ကြိမ်မက ကျွန်တော်ဝင်ကြည့်မိတယ်


 ရက်နည်းနည်းကြာတော့ ကျွန်တော် down ထားလိုက်တယ် အဲ့ရက်ကစပြီး ခင်ဗျားပုံတွေ save ထားမိတယ် (လနည်းနည်းကြာမှ ကာမပိုင်ရှိတဲ့ အမျိုးသားတစ်ယောက်ကို စိတ်ဝင်စားတာ မဖြစ်သင့်ဘူးဆိုပြီး 

ဖျက်လိုက်တာပါ ၂ပုံတော့ ချန်ထားမိပါတယ်)



ကျွန်တော်ပြောဘူးမယ်ထင်ပါတယ် FB ကို 

မွှေတက်တယ်ဆိုတဲ့အကြောင်း ခင်ဗျားကို 

စိတ်ဝင်စားမိတဲ့အချိန်ကစပြီး ကျွန်တော်မွှေမိလိုက်တာ ခင်ဗျားမွေးနေ့ကို သိလိုက်ရတဲ့အချိန်မှာ 

တော်တော်လေးအံဩမိပါတယ် သံသရာ

တပတ်လည်တာပေါ့ဗျာ 




AHA နဲ့ချစ်သူဖြစ်တာက 2011 မေလ 

သူ့မွေးနေ့က 22.03.1987 ကျွန်တော်ကို

ပြောထားတာက 1980 ကျွန်တော့်ထက် 

အသက်ငယ်တဲ့လူတွေကို စိတ်မဝင်စားတာ 

သူသိတော့ first date ကျမှ မွေးနေ့အမှန်ကို 

ဖွင့်ပြောတော့ ကျွန်တော်ကျွံသွားတာပါ



ခင်ဗျားတင်တဲ့ပုံတွေကြည့်တာနဲ့တင် ခင်ဗျာ

မိသားစုရဲ့ အေးချမ်းသာယာမှုရော ညီမလေးရဲ့

မိန်းမပီသတဲ့ အရည်အချင်းကို ကျွန်တော်အများကြီးနားလည်ပါတယ် 



ကျွန်တော်လဲ မိန်းမတစ်ယောက်ဖြစ်လို့ ယောကျင်္ားတစ်ယောက်အပေါ် မိန်းမတစ်ယောက်ရဲ့

စိုးရိမ်ပူပန်မှုတွေကို ကောင်းကောင်းသဘောပေါက်နားလည်ပါတယ် 



အဲ့ဒါကြောင့် သတင်းကိစ္စကလွဲရင် အတက်နိုင်ဆုံး ခင်ဗျားကိုမငြိတွယ်မိအောင် ကြိုးစားခဲ့ပါတယ် စိတ်ဝင်စားမိတဲ့ လူတစ်ယောက်အပေါ် ကျွန်တော် emotion များတာ ကျွန်တော်သိတယ်လေ




ဩဂုတ်လမှာမှ ကျွန်တော် ခင်ဗျားနာမည်အရင်းကို 

သိပြီးတော့ ထပ်ပြီးမွှေမိပါသေးတယ် အဲ့ဒီနောက်ပိုင်း people you may know မှာ ညီမလေး account ပေါ်လာတိုင်း ကျွန်တော်လိပ်ပြာမလုံခဲ့ပါဘူး 

ကျွန်တော်ဘက်က မဖြူစင်ခဲ့တာကို



ခင်ဗျားမိန်းမတွေကို အထင်မကြီးတာ 

ကျွန်တော်သိထားပါတယ် စိတ်မကောင်းပါဘူး ကျွန်တော်လဲ ခင်ဗျားအထင်မကြီးတဲ့ 

တစ်ယောက်ဖြစ်ခဲ့မှာပါ



၅ရက်နေ့က ခင်ဗျားစကားပြန်ပြောတော့ 

ကျွန်တော်တော်တော်လေး ပျော်သွားတယ် 

ခင်ဗျားမေးတာတွေက တခြားတစ်ယောက်ဆိုရင်တော့ ကျွန်တော်ရိုင်းရိုင်းစိုင်းရိုင်း တုန့်ပြန်မှ

ဖြစ်ပေမယ့် ခင်ဗျားကိုတော့ အကုန်လုံးဖြေပေးခဲ့ပါတယ် ကျွန်တော်စိတ်ဝင်စားတဲ့ လူတစ်ယောက်ကို ကျွန်တော်ဖြစ်တည်မှုကို အမှန်အတိုင်း

သိစေချင်တာ ကျွန်တော့်အားနည်းချက်လို့ 

တစ်ခါမှမတွေးမိခဲ့ပါဘူး



ခင်ဗျားကတော့ မိန်းမတစ်ယောက်ဖြစ်ပြီး လက်လွတ်စပယ်ပြောလို့ ကျွန်တော့်ကို 

အထင်သေးကောင်းသေးခဲ့ပေမယ့် ကျွန်တော်ကတော့ ခင်ဗျားအပေါ်အထင်မသေးခဲ့ပါဘူး 

နောင်လဲအထင်မသေးပါဘူး ကျွန်တော်အထင်ကြီးတဲ့လူကိုပဲ ကျွန်တော်သဘောကျမိတာပါ



ကျွန်တော်က emotion အရမ်းများတော့ 

ခင်ဗျားနဲ့ပတ်သတ်လာရင် ကျွံသွားဖို့ဆိုတာ 

ရာခိုင်နှုန်းအရမ်းများပါတယ် အဲ့ဒါကိုထိန်းချုပ်ဖို့ ကျွန်တော်တော်တော်လေး ကြိုးစားခဲ့ရပါတယ်



အခုကျွန်တော်ပြောနေတာတွေ ခင်ဗျား

နားလည်ချင်မှ နားလည်မှာပါ အဓိကအချက်က ကာမပိုင်ရှိတဲ့ အမျိုးသားတစ်ယောက်ကို 

အခုထက်ပိုပြီး မငြိတွယ်မိဖို့ ကျွန်တော်

ကြိုးစားနေပါတယ် 



ခင်ဗျားဘဝထဲ ဒီထက်ပိုပြီး တိုးမဝင်မိစေဖို့ 

ကျွန်တော့်ကိုကျွန်တော်လဲ ထိန်းချုပ်ထားတယ်ဆိုတာ သိစေချင်တာပါ



နောက်တစ်ချက်က အသက်ရလာတော့ 

အရင်ကထက်စာရင် ပိုနားလည်လာတယ် 

ဒီခံစားချက်ကြီးကို ခင်ဗျားကိုဝန်မခံပဲ 

မြိုသိပ်ထားရင် အစိုင်အခဲကြီးထွားလာပြီး 

ကျွန်တော်မလုပ်သင့်တာတွေ လုပ်မိမှာစိုးရိမ်လိုပါဗျာ...








No comments: