နေခြည်



 

နေခြည်ထွေးလို့နွေးပါသည်

နေရောင်ခြည်ကတော့ကျွန်တော်တစ်ယောက်

နွေးပါစေလို့မရည်ရွယ်ခဲ့ပေမယ့်

အဲ့ဒီနေခြည်ကြောင့်ပဲ

ကျွန်တော်တစ်ယောက်နွေးခဲ့ရပါသည်။



ကျွန်တော်အတွက်မဟုတ်ခဲ့ရင်တောင်

ခင်ဗျားရှိတယ်ဆိုတဲ့အသိတချို့နဲ့တင်

ရုပ်ပျက်ဆင်းပျက်အမြဲဖြစ်တက်ခဲ့တဲ့

ကျွန်တော်တစ်ယောက်

ဖရိုဖရဲဖြစ်မသွားခဲ့ရတဲ့အတွက်

တကယ်ကျေးဇူးတင်ပါသည်။




No comments: