သိမ်ငယ်ရပ်ဝန်း


 


အဲ့ဒီမှာနေပါလို့ ကျွန်တော့်ကို ဘယ်သူကမှ အဓမ္မမတိုက်တွန်းခဲ့ရပါဘူးဗျာ။



Belittle တကယ်ကို လှတဲ့စကားလုံးလေးပါ



လူတစ်ယောက်ကို ဝါးမြိုပြစ်နိုင်လောက်အောင် အင်အားကြီးလွန်းလှပါတယ် လူဘယ်နှစ်ယောက်လောက်များ လည်စင်းခံခဲ့ရပြီးပြီလဲဗျာ ကျွန်တော်လိုလူမျိုးတွေပေါ့




အဲ့ဒီရပ်ဝန်းကနေ ဖယ်ခွာမိတာလည်း ကျွန်တော်ပါပဲ 

အဲ့ဒီရပ်ဝန်းကို အကြိမ်ကြိမ်အခါခါ တိုးဝင်ခဲ့မိတာလည်း ကျွန်တော်ပါပဲ ဘယ်နှစ်ကြိမ်လောက်များ 

ထပ်ပြီးတိုးဝင်နေအုန်းမှာလည်းဗျာ



တစ်ရက်တော့ ငိုပါတဲ့ ကျွန်တော်ခင်ဗျားနဲ့ပတ်သက်ပြီး ဘယ်နှစ်ခါငိုခဲ့မိလည်း နောက်ထပ်ဘယ်နှစ်ကြိမ်များထပ်ငိုနေအုန်းမှာလည်း မသိချင်တော့ပါဘူး



သေချာတာတစ်ခုကတော့ ကျွန်တော့်ကိုကျွန်တော် 

စိတ်ချမ်းသာအောင် မထားနိုင်သေးသရွေ့တော့ 

ငိုနေရအုန်းမှာပါ



တချို့တချို့အတွက် မေတ္တာတရားတွေက 

ဘုံးပေါလောဖြစ်နေခဲ့တော့လည်း ကျွန်တော့်မေတ္တာတရားက တန်ဘိုးမရှိတော့တာ နေမှာပါဗျာ။


No comments: