Dont hope


 



ရင့်ကျက်တည်ငြိမ်တဲ့ မိန်းမတစ်ယောက်အတွက် 

ရက်ပေါင်းသုံးဆယ်ဆိုတာ တစ်ခဏတာပဲ ဖြစ်ခဲ့မှာပါ ဒါပေမယ့် ကျွန်တော်အတွက်တော့ ရက်ပေါင်းသုံးဆယ်က တကယ်ကို ရှည်ကြာလွန်းခဲ့ပါတယ်ဗျာ...



ကျွန်တော်ဘာလုပ်နိုင်မှာလည်း ဘာမှမလုပ်နိုင်ပါဘူးဗျာ အစထဲက လူတစ်ယောက်အပေါ် မျှော်လင့်ချက် 

အကြီးကြီး မထားရဘူးဆိုတာ သိရက်သားနဲ့ 

ကျွန်တော် မျှော်လင့်မိခဲ့တာပါ



လူတစ်ယောက်အပေါ်  Hundred persent ပုံအောပြီး ချစ်လို့ရပါတယ် သူ့ဘက်ကိုတော့ fifty persent လောက်တောင် မျှော်လင့်ချက်မထားပါနဲ့ 

အဲ့ဒါဆို ခင်ဗျားအဆင်ပြေပါလိမ့်မယ် 



ဒီထက်ပိုပြီး စိတ်ချမ်းသာချင်တယ်ဆိုရင် 

persntatge ကို တက်နိုင်သမျှ နည်းနိုင်သမျှ 

နည်းနည်းလေးပဲ ထားကြည့်လိုက်ပါ 

ခင်ဗျားတကယ် ပျော်ရွှင်ရမှာပါ



relationship တစ်ခုမှာ တဖက်သက်ပဲ နားလည်မှုပေးရတာလားဗျာ ကျွန်တော့်အတွက်တော့ စာနာနားလည်မှုလေး မရသင့်ဘူးလားဗျာ



ကျွန်တော်မိန်းမတစ်ယောက်ပါ တခြားလူတွေထက်ပိုပြီး ထိလွယ်ရှလွယ်တဲ့ မိန်းမတစ်ယောက်ပါ အဲ့ဒါကို ခင်ဗျားမေ့သွားတယ် ထင်ပါတယ်



ခင်ဗျားကိုတွေ့ချင်၊ မြင်ချင်တာ ခင်ဗျားအသံကြားချင်တာ ကျွန်တော် မှားသွားတာလားဗျာ ကျွန်တော်တကယ် မှားသွားတာလားဗျာ




လူတစ်ယောက်ကို Hundred persent ပုံအောပြီး 

မချစ်လိုက်ပါနဲ့ မျှော်လင့်ချက်ထားမိရင် 

ကျွန်တော်လိုပဲ ရူးသွားပါလိမ့်မယ်။










No comments: