မိသားစု



 

လူရယ်လို့ ဖြစ်လာခဲ့ရင် မိသားစုလေးတစ်ခုတော့ ပိုင်ဆိုင်သင့်ပါတယ်



ဆိုးသည်ဖြစ်စေ ကောင်းသည်ဖြစ်စေ မိသားစုကပဲ 

လူ့ဘဝအတွက် နောက်ဆုံးနားခိုရာ ရင်ခွင်ပါ



ကျွန်တော်အပါအဝင် တချို့တချို့သော လူတွေက 

ဘဝအစိတ်အပိုင်းတစ်ခုဖြစ်တဲ့ အဲ့ဒီအချက်ကို အမျိုးမျိုးသော အကြောင်းပြချက်များစွာနဲ့ လက်လွှတ်ခဲ့ကြရပါတယ် လက်လွှတ်ခဲ့ပါတယ်



ဒါကြောင့် လူရယ်လို ဖြစ်လာခဲ့ရင် မိသားစုတစ်ခုကို ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရှိအောင် ကြိုးစားပါ။



လူတိုင်းလူတိုင်း မိသားစုတစ်ခု ပိုင်ဆိုင်ခွင့် ရှိပါစေလို့လည်း ကျွန်တော် ဆုတောင်းပေးပါတယ်ဗျာ။



ပိုင်ဆိုင်ခွင့် 

ဒီဘဝမှာ ကျွန်တော်မရနိုင်တော့တဲ့ 

အနက်နဲဆုံး အခက်အခဲဆုံး စကားစုလေးပါ။



အရှင်ဆေကိန္ဒဟောတဲ့ တရားတစ်ခုမှာ ကြားနာခဲ့ဘူးပါတယ် တချို့တချို့ကိစ္စတွေမှာ သူများတွေကျတော့ ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရပြီး ငါ့ကျမှပိုင်ဆိုင်ခွင့် မရှိဘူးလား ဆိုပြီးတော့ ယောဂီတို့စိတ်ထဲမှာ မကျေမနပ်ဖြစ်ရတယ် မဟုတ်လား



အဲ့ဒီလို ပိုင်ဆိုင်ခွင့်မရတာဟာ အဲ့ဒီအရာက ပိုင်ဆိုင်ခွင့်က ယောဂီတို့နဲ့ မထိုက်တန်လို့ပါ ယောဂီတို့နဲ့ ထိုက်တန်ခွင့်ရှိတဲ့အရာပဲ ယောဂီတို့ ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရတာပါ



အဲ့ဒီတရား နာပြီးထဲက ကျွန်တော်ပိုင်ဆိုင်ခွင့်မရှိတာ ကျွန်တော့်အတွက် မထိုက်တန်လို့ဆိုတာ လက်ခံသွားရတာပါ



လူဆိုတော့လည်း တခါတလေတော့ ပိုင်ဆိုင်ခွင့် မရှိပေမှန်း သိပေမယ့်လည်း တပ်မက်မိပါတယ် အဲ့ဒီတပ်မက်မှုက ကြီးထွားလာတဲ့အခါမှာ လူကိုတစတစ ဝါးမြို့သွားတာပါ



ရေးနေရင်းနဲ့ feeling out သွားပြီဗျာ အရှည်ကြီး မရေးချင်တော့ဘူး




အဓိကက ကျွန်တော် မိသားစုလေး လိုချင်တယ်ဗျာ ဘယ်သူမှမရှိရင်တောင် ခင်ဗျားနဲ့တူတဲ့ ကလေးလေးတစ်ယောက် ကျွန်တော်ပိုင်ဆိုင်ခွင့် ရချင်ပါတယ်



မဖြစ်နိုင်မှန်းသိပေမယ့် ကျွန်တော်တပ်မက်မှုကိုတော့ ကျွန်တော်ပြောခွင့် ရှိတယ်မဟုတ်လား



ခင်ဗျားကို ပိုင်ဆိုင်ခွင့်မရှိပေမယ့်လည်း ကျွန်တော် ဆန္ဒကိုတော့ ကျွန်တော် ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရှိပါတယ် ဒါပါပဲဗျာ





တနေ့ ကျွန်တော်ချစ်တဲ့ ခင်ဗျားနဲ့ ထပ်ဆုံတွေ့ခွင့်ရပြီး မိသားစုလေး ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရှိမယ်လို့ ကျွန်တော့်ကို ကျွန်တော် ယုံကြည်ခွင့်ပေးထားပါတယ်။



17.09.2022






No comments: