နှုတ်ဆက်သွားသူ


 

ကျွန်တော်က Guardian ကို လိုချင်ခဲ့လို့ ခင်ဗျားအပေါ် နောက်ဆုံးအချိန်အထိ ဖက်တွယ်ခဲ့မိတာပါ



ခင်ဗျားကတော့ ပိုက်ဆံပေးပျော်ပါးလို့ရတဲ့ မိန်းမတစ်ယောက်သာသာ သတ်မှတ်ခဲ့တာနေမှာပါ



တစ်ယောက်အပေါ် တစ်ယောက်ထားရှိတဲ့ မေတ္တာတရားမှ မတူညီနိုင်ခဲ့တာ ကျွန်တော်တို့ဝေးသွားရတာ သိပ်ပြီးမဆန်းကြယ်လှပါဘူး ခင်ဗျားအတွက် ကျွန်တော်နဲ့ပတ်သက်ခဲ့တဲ့ ကိစ္စတိုင်းက ရေပွက်ပမာပဲ ဖြစ်ခဲ့မှာပါ



အချိန်ဆိုတာ အကောင်းဆုံးသမားတော်ပါ နောက်နှစ်ဒီအချိန်မဟုတ်ခဲ့ရင်တောင် တနေ့နေ့တော့ ကျွန်တော်အနည်ထိုင်သွားမှာပါ



ခင်ဗျားအပေါ် ပုံအောပြီးချစ်မိခဲ့တဲ့အတွက် နောင်တမရပါဘူး ကျွန်တော်မြတ်နိုးတဲ့ လူတစ်ယောက်အပေါ် ပုံအောပြီးချစ်ခဲ့ပေးရတာကို ကျွန်တော်ကျေနပ်တဲ့သူပါ




ခင်ဗျားထားခဲ့တာအတွက် ဝမ်းနည်းရတဲ့စိတ်ကလွဲရင် အပြစ်မတင်ပါဘူး မတန်တရာကို ကျွန်တော် လိုချင်ခဲ့မိတယ်လို့ပဲ လက်ခံထားလိုက်ပါတယ် 




ကျွန်တော့်အတွက် အိမ်ထောင်ဘက်ဆိုတာ 

ဘုရားမပေးခဲ့တဲ့ လက်ဆောင်နေမှာပါ အခုကစပြီး 

အဲ့ဒီလက်ဆောင်ကို မလိုချင်တော့ပါဘူးဗျာ



ခင်ဗျားထားခဲ့တဲ့ တစ်လဆိုတဲ့အချိန်မှာတောင် ကျွန်တော်ဘယ်လောက် နာကျင်ရတာ ကျွန်တော်ပဲသိတာပါ



ဒီလိုလမ်းခွဲရမယ်မှန်း ကြိုသိခဲ့ရင် ခင်ဗျားစီ မလာပါဘူးဗျာ အခုတော့ ကျွန်တော်ပိုပြီးနာကျင်ခံစားရတယ်ဗျာ။



24.09.2022

Good Bye.

No comments: