Thanks


 


မိန်းမတစ်ယောက်က 

ယောင်္ကျားတစ်ယောက်ကိုချစ်ဖို့

အကြောင်းပြချက်မလိုဘူး

ကျွန်တော်ပေါ့



အဲ့ဒီလိုပဲ

ယောင်္ကျားတစ်ယောက်က

မိန်းမတစ်ယောက်ကိုလမ်းခွဲဖို့

အကြောင်းပြချက်မလိုဘူး

ခင်ဗျားပေါ့



အဲ့ဒီလောဂျစ်ကိုမသိဘဲ

ဖက်တွယ်နေမိခဲ့တဲ့ကျွန်တော်

ခင်ဗျားကိုလွှတ်ချလိုက်ပါပြီ။


10.10.2022




အောက်တိုဘာ ၁၀ရက်နေ့ညက


ဆုတောင်းတကယ်ပြည့်တယ်တဲ့


ဆုတောင်းပြည့်တဲ့ညမှာပဲ


ကံမကောင်းစွာ ခင်ဗျားရဲ့


ကောင်မလေးတစ်ယောက်ကို


သိလိုက်ရတာ။





ဘာရယ်မဟုတ်ပါဘူး အိပ်ခါနီး 

၁၁နာရီကျော်မှ 

ခင်ဗျား Wall ကို ဝင်ကြည့်မိတယ်


တိုက်တိုက်ဆိုင်ဆိုင် စိတ်ထဲမှာ

ထင့်သွားတာနဲ့

အဲ့ဒီကောင်မလေး Wall ကို ဝင်ကြည့်မိတော့ 

31st july မှာ သာယာနေတဲ့ post တွေ့ပြီး 

ကျွန်တော်ဆွံအသွားရတာပါ



သြဂုတ်လ စက်တင်ဘာလ တစ်လလုံးလုံး 

ကျွန်တော်နဲ့စကားပြောဖို့ အလုပ်များနေလို့ 

ခဏလေးတောင် အချိန်မပေးနိုင်တဲ့သူက 

အဲ့ကလေးနဲ့ကျတော့ 

နေတိုင်းပြောဖြစ်တာ ကျွန်တော်မှာ 

ပြောစရာစကား မရှိတောပါဘူးဗျာ..


ယောင်္ကျားတစ်ယောက်က မိန်းမတစ်ယောက်ကို

မလိုအပ်တော့ရင် အကြောင်းပြချက်မလိုမှန်း

ကျွန်တေ ာ်မသိလိုက်ခဲ့မိတာပါ။


ကျွန်တော်တကယ် တုံးအခဲ့တာပါ July 31st မှာ

 ခင်ဗျားနဲ့တွေ့ရလို့ ကျွန်တော်တကယ်ကို 

ပျော်နေခဲ့ရတဲ့ အချိန်ပါဗျာ။



ခင်ဗျားအတွက်ကတော့..




ခင်ဗျားအတွက် မိန်းမတွေပေါတယ်ဆိုတာ

ကျွန်တော်သတိလက်လွတ်

ဖြစ်သွားရတာပါ။



No comments: