Accepted


 


ဘယ်နှစ်ကြိမ်မြောက် လဲကျခြင်းဆိုတာ မသိမှန်းနဲ့ ကျွန်တော်ပြိုလဲပြန်ပြီ...




အားငယ်တက်တဲ့စိတ်ကပဲ ကျွန်တော်ကို့ ထပ်ပြီးထိုးနှက်နေပြန်ပြီ


အဆိုးတွေကို ကြိုတွေးပြီးကျွန်တော့်ကိုကျွန်တော် ထပ်ပြီးနှိပ်စက်မိနေပြန်ပြီ



ရက်၃၀ဆိုတာက ကျွန်တော်ကိုကျွန်တော်နှိပ်စက်ဖို့ အတိုင်းအတာတစ်ခုထက် လွန်သွားပါပြီ




ဒီနေ့ည ခင်ဗျား online ဖြစ်နေတာကို ကြည့်ရင်းနဲ့ အရင်က စကားပြောခဲ့တာတွေကို ပြန်ဖတ်မိတယ်


 မှတ်မှတ်ရရ viber ဖျက်လိုက်မိလို့ viber အသစ်မှာ ခင်ဗျားစကားပြန်ပြောတဲ့နေ့ကနေ ၃လတိတိပြည့်တဲ့နေ့မှာ ကျွန်တော့်ကိုထားခဲ့တာပါ


ကျွန်တော် ဘယ်လောက်နုံအလည်းဆိုရင် ထားခဲ့မှန်းတောင် မသိခဲ့တဲ့သူပါ



စိတ်ထောင်းကိုယ်ကြေတဲ့ စိတ်ရောလူရော 

အတော်လေးယိုင်နဲ့နေပြီဗျ အသက်ရလာတော့ 

တခြားလူအတွက် ဘာမှမဟုတ်နိုင်တဲ့ ကိစ္စလေးတောင် ကျွန်တော့်အတွက်တော့ ရိုက်ခတ်မှုက တကယ်ကိုကြီးမားခဲ့ပါတယ်



ဒီအချိန်မှာ ကျွန်တော့်ကိုကျွန်တော်ပဲ စာနာမှု ကြင်နာမှု ဖြေသိမ့်မှု ပေးသနားလိုက်ပါတယ်



သူတစ်ပါးအတွက် နင်ကအမှိုက်ဖြစ်ကောင်း 

ဖြစ်နိုင်ပါတယ် အရှုပ်ထုပ်ဖြစ်ကောင်း ဖြစ်နိုင်ပါတယ် 

နင့်အတွက်ကတော့ တန်ဘိုးရှိတဲ့ မိန်းမတစ်ယောက်ပါဆိုတာကို သတိပေးလိုက်ပါတယ်


ဒီတပတ်တော့ ပြိုလဲနေတဲ့အတွက် ဒီအတိုင်းပဲ လွှတ်ထားလိုက်ပါတယ်



နောက်တပတ်ကစပြီး weekend တိုင်း ကန်တော်ကြီးမှာ လမ်းလျှောက်မယ် အပြန်ကျရင် ကျွန်တော်စားချင်တာတွေ စျေးဝင်ဝယ်ပြီး ဟင်းချက်မယ် တစ်ပတ်တစ်ရက် ဘုရားတက်မယ် ၊စျေးဝယ်ထွက်မယ်၊ ရန်ကုန်မြို့အနှံ Bus ကားစီးကြည့်မယ်



တစ်လတစ်ခါ Day trip တွေသွားနိုင်ဖို့ ကြိုးစားမယ် Bar မှာ တစ်ယောက်ထဲသွားသောက်ရဲဖို့ သတ္တိမွေးမယ်

မိန်းမတစ်ယောက် အရက်သောက်တာ လုံးဝလုံးဝ 

မကောင်းပါဘူး 


မိသားစုကလွဲရင် ကျွန်တော့်မှာ 

ဘယ်သူမှမရှိတဲ့ လူအတွက်တော့ အရက်သောက်တာက စိတ်ထွက်ပေါက်တစ်ခုပါပဲ



မှတ်မှတ်ရရ ကျွန်တော် Bar သွားတာ Club သွားတာ မကြိုက်ရင် နောက်မသွားတော့ဘူးဆိုပြီး မေးခဲ့ဘူးပါတယ် ခင်ဗျားမဖြေခဲ့ပါဘူး မကြိုက်ဘူးလို့လည်း တစ်ခါမှလည်း မတားမြစ်ခဲ့ပါဘူး 




စာရေးရတာ အဆင်မပြေပါဘူးဗျာ စိတ်ကနောက်နေတော့ ရေးချင်တာတွေ ရေးမိနေတာ



ဒီညကစပြီးတော့ ဘုရားမှန်မှန်ရှိခိုးမယ် အိပ်ရေးဝဝအိပ်မယ် မနက်စောစောထမယ် ထမင်းများများစားမယ် ကျွန်တော့်ကိုကျွန်တော် ခင်ဗျားကို ဂရုစိုက်သလို ဂရုစိုက်ပေးတော့မယ်



ကမ္ဘာကြီးကို ဘာကြီးပဲဖြစ်နေပါစေ အကောင်းမြင်စိတ်နဲ့ လက်ခံပေးပါတော့မယ်ဗျာ။




#1.10.2022

Saturday

8:36 pm

No comments: