Never

 လူတစ်ယောက်ကို ချစ်ဖို့ဆိုတာ

ကျွန်တော်အတွက့် တကယ်မလွယ်ကူတဲ့အရာပါ 

အဲ့ဒီထက် ပိုပြီးခက်ခဲတာက အဲ့ဒီလူတစ်ယောက်က ကျွန်တော်ကို ပြန်ချစ်ဖို့ပါပဲ..



အသက်၄၀ကျော် မိန်းမတစ်ယောက်က အသက်၂၀အရွယ် မိန်းကလေးတစ်ယောက်လို 

ခင်ဗျားကိုဂျစ်တိုက်နေခဲ့လို့ ခင်ဗျားစိတ်ရှုပ်ခဲ့ရမှာ အမှန်ပါပဲဗျာ ဒါပေမယ့် အဲ့ဒါသူခင်ဗျားကို 

ရူးရူးမူးမူးစွဲလန်းနေခဲ့လို့ပါဗျာ



ဒီဇင်ဘာလ(၅)ရက်နေ့ နောက်ပိုင်း ခင်ဗျားကြောင့် အိပ်ရေးပျက်ခဲ့တဲ့ညတွေကို ဘယ်နှစ်ညတိုင်လဲဆိုတာ ကျွန်တော်တကယ် မမှတ်မိတော့ပါဘူး



30, 31, 1, 2, 3, 4, 5



ခင်ဗျားနဲ့ စကားမပြောခဲ့ရတဲ့ ကျွန်တော်ရဲ့

ကယောင်ခြောက်ခြား ရက်စွဲတွေပါ ထားလိုက်ပါတော့ အခုတော့မလိုအပ်တော့ပါဘူး



ကျွန်တော်က အခုကချိန်ထိ မရင့်ကျက်သေးတာ

ဝန်ခံပေမယ့် သန်မာချင်ယောင်ဆောင်နေမိခဲ့တဲ့ 

လူတစ်ယောက်ပါ အခုတော့အရှုံးပေးလိုက်ပါပြီဗျာ



ကျွန်တော်ဘက်ကနေ စတင်ခဲ့မိတဲ့ relationship 

တစ်ခုကို ကျွန်တော်ဘက်ကနေပဲ အဆုံးသတ်ခွင့်

ပြုပါဗျာ


ခင်ဗျားကိုစောင့်နေရတာ တကယ်ပင်ပန်းပါတယ် ကျွန်တော် တကယ်ပင်ပန်းနေပါပြီ ကျွန်တော်

ဒီထက်ပိုပြီး ကြံ့ခိုင်ချင်ယောင် မဆောင်တော့ပါဘူးဗျာ ဖမ်းဆုပ်ထားဖို့ အင်အားမရှိတော့လို့ 

ခင်ဗျားလက်တစ်စုံကို လွှတ်ပေးလိုက်ပါပြီ



အားနာလို့ဖြစ်စေ မပြောရက်လို့ဖြစ်စေ 

ခင်ဗျားမပြောခဲ့တဲ့ အဆုံးသတ်ဖို့ကို 

ကျွန်တော့်ဘာသာပဲ ရွေးချယ်လိုက်ပါတယ်



စကားအများကြီး မပြောတော့ပါဘူးဗျာ 

ကျွန်တော့်အတွက်မဟုတ်ပါဘူး 

ညီမလေးနဲ့ကလေးတွေအတွက် ခင်ဗျားကို

ခင်ဗျားအမြဲဂရုစိုက်ပေးပါဗျာ 

နောက်ဆုံးအကြိမ်အဖြစ် ကျွန်တော်ဘက်ကနေ 

တောင်းဆိုတာပါ


ခဏခဏပြောခဲ့မိပါတယ် အခုလည်း

ထပ်ပြောပါရစေ ခင်ဗျားကို စသိတဲ့အချိန်ကစပြီး 

အခုအချိန်အထိ အရာအားလုံးအတွက် 

ကျေးဇူးတင်ပါတယ်ဗျာ


ခင်ဗျားကဘုန်းကံမြင့်မားတဲ့ လူတစ်ယောက်ဖြစ်လို့ ကျွန်တော်လို အညနရတစ်ယောက်က 

ခင်ဗျားဘေးမှာ နေခွင့်မရတဲ့အတွက် 

ထူးပြီးတော့ စိတ်မကောင်းမဖြစ်ပါနဲ့ဗျာ 

အချိန်တစ်ခုကြာရင် ကျွန်တော် 

stable ဖြစ်သွားမှာပါဗျာ။


No comments: