ကိုကို


 


ကျန်းမာရေးတော့ ဂရုစိုက်ပါ



လကုန်အထိ ခင်ဗျားဘက်ကနေ မဆက်သွယ်လာဘူးဆိုရင် ကျွန်တော့်ကိုထားခဲ့ပြီလို 

တကယ်ထင်ခဲ့မိတာပါ...

2nd November 2023



ခင်ဗျားကို မုန်းဖို့လည်း နည်းနည်းလေးမျှ 

မကြိုးစားခဲ့သလို 

မေ့ဖို့ကိုလည်း တကူးတကကြီး 

အားမထုတ်တော့ပါဘူး 

အချိန်တစ်ခုရောက်ရင်တော့ အရာအားလုံး နေသားတကျ ဖြစ်သွားမယ်လို့ပဲ 

ကျွန်တော် မျှော်လင့်ထားလိုက်ပါတယ်



တချို့လူတွေအတွက် နားလည်မှုဆိုတာ အောက်စီဂျင်လိုများ လေထဲကနေ အလကားရနေတယ်လို့ ထင်မှတ်ထားကြတာနေမှာပါ 



အဲ့ဒီအောက်စီဂျင်ရဖို့အတွက် တောတောင်ရေမြေတွေရှိဖို့ လိုအပ်တယ်ဆိုတာ သူတို့များ သတိမေ့သွားကြတာနေမှာပါ 



တောတောင်ရေမြေတွေက သဘာဝတရားက ဖန်တီးထားခဲ့သလို တကူးတက လူတွေဖန်တီးပေးရတာ

လည်းရှိပါတယ် အဲ့ဒါတွေက ကျွန်တော်တို့တခုတ်တရ ကျေးဇူးတင်ပေးရမယ့် သက်ရှိသက်မဲ့တွေပေါ့ဗျာ



အဲ့ဒီလိုပါပဲ လူတစ်ယောက်က တခြားလူတစ်ယောက်အပေါ် နားလည်မှု ပေးထားတယ်ဆိုတာလည်း တကူးတက ဖန်တီးပေးထားတာပါ 



အဲ့ဒီလူက စိတ်ရင်းကောင်းလို့ လူတိုင်းအပေါ် နားလည်ပေးတက်တာမဟုတ်ပါဘူး 

သူ့အတွက် တကယ်ကို အလေးထားရတဲ့သူဖြစ်လို့ နားလည်ပေးထားတာပါ သူ့နကိုဗီဇအတိုင်း

ဖြစ်တည်နေတာမဟုတ်ပါဘူးဗျာ



ဒါပေမယ့် ခင်ဗျားကတော့ ကျွန်တော်နားလည်မှု ပေးခဲ့တာတွေကို လူတိုင်းအပေါ် နားလည်ပေးထားသလို 

သူ့ဗီဇအတိုင်း ဖြစ်တည်နေတာလို့ ထင်ခဲ့သူပါ



ကျွန်တော့်ပင်ကိုယ်က ကျွန်တော်အတွက် Safe ဖြစ်မယ့် ကျွန်တော့်အတွက် နာကျင်မှုနည်းပါးတဲ့ ပုံစံခွက်ထဲမှာပဲ နေတက်သူပါ ကျွန်တော်နာကျင်ရတာကို နည်းနည်းလေးမျှ သည်းမခံနိုင်သူပါ 



ပြီးတော့ ကျွန်တော်အားနည်းချက်က တစ်ဖက်လူတွေအပေါ် ပေါ့ပေါ့ပါးပါးဆက်ဆံပေးဖို့ ခက်ခဲတဲ့သူပါ စိတ်အရင်းတိုင်း ဆက်ဆံပေးတက်တဲ့သူဖြစ်တော့ မရင်းနှီးတဲ့လူတွေက ကိုယ့်ကိုနာကျင်အောင် ပြုမူမှာစိုးရိမ်တဲ့အတွက် လူတွေကို ခပ်စိမ်းစိမ်းပဲနေတက်သူပါ



ခင်ဗျားကြောင့် ကျွန်တော့်ပုံစံခွက်ထဲကနေထွက်ပြီး ခင်ဗျားနှစ်သက်မယ်လို့ ကျွန်တော်ထင်ခဲ့မိတဲ့

ပုံစံအတိုင်း နေခဲ့ပေးခဲ့တာပါ ခင်ဗျားအတွက်ဆို ကျွန်တော့်ကိုယ်ကျွန်တော်တောင် ဒုတိယဖြစ်သွားရတဲ့ 

အချိန်တွေတောင် ရှိခဲ့ဘူးပါတယ်



ဒါပေမယ့် ကျွန်တော့်စေတနာ၊မေတ္တာတွေ အကုန်လုံးက အလကားဖြစ်ခဲ့ရပါတယ် ခင်ဗျားအတွက် 

ကျွန်တော်က နင်ဆိုတဲ့နာမ်စားကလွဲရင် ဖြစ်တည်မှုမရှိခဲ့တဲ့ မိန်းမတစ်ယောက်ဖြစ်ခဲ့ရတာ

နေမှာပါ



ဒါမှမဟုတ် ကျွန်တော့်စေတနာ၊မေတ္တာတွေက မဖြူစင်ခဲ့၊မသန့်စင်ခဲ့တာလည်း နေမှာပါ

အဲ့သလိုပါပဲ ခင်ဗျားဆိုတဲ့လူအတွက် မိန်းမ မမည်တဲ့ မိန်းမတစ်ယောက်ဖြစ်ခဲ့တာလည်း 

နေမှာပါဗျာ။



ဒီအချိန်မှာ ခင်ဗျားတစ်ယောက် အလုပ်များနေတယ်ဆိုတာကိုလည်း 

ကျွန်တော်နားလည်ပါတယ်

ကျွန်တော်ကို မဆက်သွယ်ချင်တော့လို့ မဆက်သွယ်တော့တာကိုလည်း 

သိထားပါတယ်

ခင်ဗျားသဘောကျတဲ့ တခြားအမျိုးသမီးတစ်ယောက်ရှိတာကိုလည်း ကျွန်တော့်ဘာသာ 

သိထားပါတယ်

( ကျွန်တော့်ရဲ့ sense ပေါ့ဗျာ )



ဒါပေမယ့် ကျွန်တော်အကုန်လုံးကို တည်တည်ငြိမ်ငြိမ်ပဲ လက်ခံထားလိုက်ပါပြီ 

ဘာဖြစ်လို့လည်းလို့ မေးလာခဲ့ရင် ကျွန်တော်ဖြေမိမှာပါ 



ခံစားချက်မရှိတဲ့ လူတစ်ယောက်လို နာကျင်နေရသမျှအားလုံးကို သည်းခံပြီး

နေပေးနေရတဲ့ဘဝကို တကယ်ကို မလိုချင်တော့ပါဘူး

ကျွန်တော်ပင်ပန်းနေပါပြီ



ကျွန်တော့်ဘက်ကနေ တဖတ်သက်ဆွဲမိနေတဲ့ကြိုးဖြစ်နေလို့ အချိန်အကြာကြီး မရှိသေးတဲ့အချိန်မှာ ​

ပြေလျော့သွားတဲ့အတွက် စိတ်မကောင်းပါဘူး တကယ်ကိုဝမ်းနည်းရပါတယ်

ဒါပေမယ့်လည်း ကျွန်တော် လက်ခံပေးလိုက်ပါပြီ



ကျွန်တော်က လူတစ်ယောက်ဖက်တွယ်မိရင် အဆုံးအချိန်အထိ မျှော်လင့်ခဲ့မိတာကိုဗျာ

အဲ့ဒါက ဘယ်တော့မှပြင်လို့မရတော့တဲ့ အားနည်းချက်အကြီးကြီးပါ



ဒါပေမယ့်လည်း ကံဆိုတာကြီးကို ကျွန်တော်လွန်ဆန်လို့မှ မရတာဗျာ ကျွန်တော်မလိုချင်တဲ့ 

အဆုံးသတ်ကို လက်ခံပေးလိုက်ပါပြီ



တနေ့နေ့ တချိန်ချိန်ရောက်လို့ ကံမကုန်သေးလို့ ပြန်ဆုံခဲ့ကြရမယ်ဆိုရင်တောင် ကျွန်တော်တစ်ယောက် 

ခင်ဗျားကို အရိုးသားဆုံးအပြုံးနဲ့ နှုတ်ဆက်ပါမယ် ခင်ဗျားကို စသိတဲ့အချိန်ကနေစပြီး 

နောက်ဆုံးအချိန်အထိ ခင်ဗျားအပေါ်မကွယ်မဝှက်ဘဲ ကျွန်တော်ရိုးသားခဲ့တာဖြစ်လို့ 

လိပ်ပြာလုံပါတယ်ဗျာ။

18th November 2023

Yangon



ကျွန်တော့်ကို မဆက်သွယ်တော့ဘူးထင်လို့ 

နေ့တိုင်း Note မှာ ရေးထားမိတာပါ တစ်လပြည့်တဲ 

2nd December ကျမှ post တင်မယ်လို့ပဲ 

ရည်ရွယ်ထားခဲ့တာပါ



ကျွန်တော့်ကိုပြန်ဆက်သွယ်ပေးလို့ ကျေးဇူးပါ 

နာကျင်နေတဲ့အချိန်တိုင်း ငါရပ်သင့်ပြီလို့ သတိပေးနေမိလည်း 

ခင်ဗျားစီက ဂရုစိုက်ပါ စကားတစ်ခွန်းကြားရယုံနဲ့တင် ကျွန်တော့်အတွက် 

အကုန်လုံးပြည့်စုံသွားရသလို ခံစားမိတာပါ



ခင်ဗျားပဲဆုတောင်းကောင်းခဲ့တာလား ကျွန်တော်ကပဲ အရင်ဘဝက 

ခင်ဗျားအပေါ်ကျူးလွန်တာများရှိခဲ့တာလား ခင်ဗျားစကားတစ်ခွန်းနဲ့တင် 

ကျွန်တော့်ခမျာ ခံစားရသမျှ အကုန်လုံးဖြေသိမ့်ပြစ်လိုက်မိတာပါ 

အကြိမ်တိုင်းပါပဲဗျာ




နောက်ဆုံးကျတော့လည်း ခင်ဗျားကို 

အရင်ထက်တိုးပြီး ကျွန်တော် ဖက်တွယ်မိရတာပါပဲဗျာ 

ကျွန်တော်က ခင်ဗျားကို တဖက်သက် ချစ်ရတဲ့သူလေဗျာ။

19th  November 2023

Yangon




No comments: