Gone.







အရမ်းကြီးဝမ်းနည်းပြမနေတော့ပါဘူးဗျာ
ခင်ဗျားကို ကျွန်တော်တကယ်ကိုမုန်းလိုက်ပါပြီ။


တချို့ဆုံတွေ့မှုတွေက ရေစက်ပါလာလို့ဖြစ်လာသလို
တချို့တွေ့ဆုံမှုတွေက ဝဋ်ကြွေးပါလာလို့ဖြစ်လာတာပါ
ကျွန်တော်လည်း ခင်ဗျားကိုတွေ့ခွင့်ရတာ ဝဋ်ကြွေးရှိခဲ့လို့ပဲ နေမှာပါ ခင်ဗျားအပေါ် ပေးဆပ်ရမယ့် ဝဋ်ကြွေးတွေအကုန်လုံး ပေးဆပ်ခဲ့ပြီးပြီဖြစ်လို့ ဒီနေ့မှာပဲ အကုန်လုံးကြေပါစေလို့ ဘုရားမှာဆုတောင်းပါတယ်


ကျွန်တော့်အပေါ် မညှာတာတက်တဲ့သူ ရက်စက်တက်သူ ကိုယ်ချင်းစာမှုမရှိတဲ့သူတွေကို တကယ်ကိုမုန်းပါတယ် ခင်ဗျားလည်း ကျွန်တော့်အတွက် အဲ့ဒီလိုလူမျိုးဖြစ်သွားရတာပါ


ကျွန်တော်အရာအားလုံးအကုန်လုံး အဆင်မပြေတဲ့အချိန်မှာ နင်အဆင်ပြေရဲ့လားလို့ အားပေးစကားတစ်ခွန်းတောင် မပြောနိုင်ခဲ့တဲ့သူက ဒီလိုမျိုးလုပ်ရက်တာ ဒီလိုမျိုးလုပ်လိုက်တာ ထူးပြီအံသြစရာမရှိတော့ပါဘူး အစထဲကခင်ဗျားအတွက်ကျွန်တော်က ဘာမျှကိုမဟုတ်ခဲ့လို့ အခုလိုမျိုးခဏခဏနာကျင်စေခဲ့တာပါ


Fb က ခင်ဗျားကျန်တဲ့ Account တစ်ခုရော သမီး Account ကိုရော ကျွန်တော်ဘက်ကနေ unfriend လုပ်လိုက်ပါပြီ ခင်ဗျားနဲ့ပတ်သက်သမျှ ကျွန်တော်ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ရှိတာက ခင်ဗျား Account ကို ဝင်ကြည့်ခွင့်ရယုံပဲဆိုတာကို သိသိရက်နဲ့ unfriend လုပ်ရက်တာ လုပ်နိုင်တာအတွက် တကယ်ကိုကျေးဇူးတင်မိပါတယ်


ကျွန်တော့်ကို blocked တာကို သေလောက်အောင် နာကျင်မှန်းသိရက်နဲ့ ဘယ်နှစ်ကြိမ်မြောက်မှန်းမသိ blocked ရက်တဲ့ခင်ဗျားအတွက် ကျွန်တော့် Viber ကိုလည်း ဒီနေ့ကစပြီး အပြီးအပိုင်ဖျက်လိုက်ပါပြီ ဘယ်တော့မှ ကျွန်တော်ပြန်မသုံးတော့ပါဘူး Save ထားတဲ့ ခင်ဗျားပုံတွေလည်း ဖျက်လိုက်ပါပြီ 


Fb မှာလည်း ခင်ဗျား Account တွေမှန်သမျှကို နောက်တစ်ကြိမ် ဘယ်တော့မျှ ကျွန်တော်ပြန်ပြီး မ Add တော့ပါဘူး ဒီနေ့ကစပြီး ခင်ဗျားကြောင့်နာကျင်ရသမျှ ခံစားရသမျှတွေအတွက် ဝဋ်ကြွေးကုန်သွားပြီလို့ပဲ ကျွန်တော်သဘောထားလိုက်ပါတယ် 


ခင်ဗျားဘဝထဲကနေ ဒီနေ့ကစပြီး အပြီးတိုင် ကျွန်တော်ထွက်သွားပါပြီ။


ခင်ဗျားဆိုတဲ့သူကို မုန်းဖို့အတွက် ခင်ဗျားပေးခဲ့တဲ့နာကျင်မှုတွေက ကျွန်တော့်အတွက် တကယ်ကိုတကယ်ကို လုံလောက်သွားပါပြီ ခင်ဗျားဆိုတဲ့ လူတစ်ယောက်မရှိတဲ့အရပ်ဒေသမှာပဲ ကျွန်တော်ရှင်သန်နေထိုင်သွားပါမယ် ခင်ဗျားအပေါ်အရင်ဘဝက ဝဋ်ကြွေးရှိခဲ့ရင်လည်း ​ဒီနေ့ဒီအချိန်အထိ ကျွန်တော်ခံစားခဲ့ရသမျှ နာကျင်ခဲ့ရသမျှကြောင့် ဝဋ်ကြွေးရှိခဲ့သမျှ ကြေပါစေလို့ ဘုရားမှာဆုတောင်းပါတယ်။


No comments: