က်ိန္စာ



အဲ့လိုက်ိန္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္အတြက့္ တန္ရဲ႕လားဆို တန္ပါတယ္..

ထပ္ခါထပ္ခါ ကၽြန္ေတာ့္ေမတၱာကို အေစာ္ကားခံေနရတာထက္စာရင္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုကၽြန္ေတာ္ အေသဆိုးနဲ႔ေသရပါေစလို႔ ဆုေတာင္းခဲ့တာက ပိုေကာင္းပါတယ္..

စကားကၽြံရင္ႏႈတ္လို႔မရပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ပါးစပ္က ကၽြန္ေတာ္သၤခ်ိဳင္းကို သတ္မွတ္ေပးလိုက္တာအတြက္  ကၽြန္ေတာ္ဝမ္းမနည္းပါဘူးဗ်ာ..

 ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ကမွားခဲ့တာပါ ေမတၱာဆိုတာကို တန္ဘိုးမထားတက္သူကို အခမဲ့ေပးမိလိုက္ေတာ့ ဖိနပ္စီးျၿပီးတက္နင္းခံခဲ့ရတာ..

တေန႔ေတာ့ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ့္ဘဝမွာ မရွိေတာ့ပါဘူး ဒီလိုျဖစ္သမၽွအားလံုးကို ဘုရားေပးတဲ့လက္ေဆာင္လို႔ လက္ခံလိုက္ပါတယ္..

လူဆိုတာ ကိုယ္နဲ႔တန္ရာကိုပဲ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရွိတာေလ ကၽြန္ေတာ္က ဘုန္းကံႀကီးမားတဲ့ အမ်ိဳးေကာင္းသားကို မတန္မရာပတ္သတ္ခဲ့မိတာပါ..

ကၽြန္ေတာ့္ေမတၱာ အေစာ္ကားခံလို႔ ဝသြားပါျၿပီ ဒီထက္အေစာ္ကားခံဖို႔လဲ ခံႏိုင္ရည္မဲ့သြားပါျၿပီ.. 

လူတစ္ေယာက္ကို ကိုယ္ႏႈတ္အမူအယာ မပါဘဲဘယ္လိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ နာက်င္ေအာင္လုပ္လို႔ရမွန္း ေစာ္ကားလို႔ရမွန္း နားလည္သြားပါျၿပီ ..

ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ကို နာက်င္ေအာင္လုပ္ခဲ့ျၿပီးပါျၿပီ အႀကိမ္မ်ားစြာလဲေစာ္ကားခဲ့ျၿပီးပါျၿပီ ဆုေတာင္းျပည့္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ႏြား တကယ္နာသြားျၿပီဗ်ာ။




No comments: