အႏူလက္



ကၽြန္ေတာ္လား အႏူလက္နဲ႔ေရႊခြက္ကို လိုခ်င္ခဲ့တဲ့အေကာင္ေလ..

မေန႔တေန႔ကမွ ေရႊခြက္ေလးကို ကိုင္ၾကည့္မိရင္း ခြက္ေပၚက အႏူမ်က္ႏွာကိုျမင္မွ ငါအႏူဟဲ့ဆိုျၿပီး သတိရသြားမိတဲ့အေကာင္..

မနက္တိုင္း အိပ္ယာႏိုးတိုင္း ဖုန္းအစုတ္ကေလးဖြင့္ၾကည့္ျၿပီး ကၽြန္ေတာ္အႏူသည္မွန္းသိေအာင္ သတိေပးတဲ့စာကို ဖတ္ျဖစ္ေအာင္ဖတ္ပါတယ္ မတန္တရာ ေရႊခြက္ကိုျမင္ျၿပီး ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ေရႊခြက္ကို သြားကိုင္မိမွာ စိုးရိမ္လို႔ဗ်ာ..

မေန႔တေန႔ကမွ မိဘေက်းဇူးေၾကာင့္ ဒီလိုတိုက္ခန္းက်ည္းက်ည္းေလးမွာ ျပန္ေနရတဲ့အေကာင္ပါ တသက္လံုး လူေတာတိုးခဲ့တဲ့ အေကာင္မွ မဟုတ္တာဗ်ာ..

ကုန္းေကာက္စရာမရွိေအာင္ မဆင္းရဲခဲ့ဘူးေပမယ့္ ၁၀ေပ × ၁၅ေပ ကားေဘာ္ဒီရံု ထပ္ခိုးအေပၚမွာေတာင္ ငွားေနခဲ့ဘူးတဲ့ဘဝကို ျဖတ္သန္းခဲ့ဘူးပါတယ္ အဲ့လိုေကာင္မ်ိဳးက square footage 960 တိုက္ခန္းမွာေနရေတာ့ အႏူဘဝကို ေမ့သြားတာပါ..

ကၽြန္ေတာ္ကို အားေပးခဲ့တဲ့သူေတြကို ေက်းဇူးမတင္ပါဘူး သူတို႔အားေပးေလ ကၽြန္ေတာ္အႏူသည္ဆိုတာကို ေမ့သြားေလ..

ကၽြန္ေတာ္ကို ေစာ္ကားခဲ့တဲ့သူေတြကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ သူတို႔ေျပာလို႔ ကၽြန္ေတာ္အႏူသည္ဆိုတာ သတိရသြားတာေလ ကိုယ့္ဘဝကို ျပန္ရသြားတာ..

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ဗ်ာ အႏူတစ္ေကာင္ အႏူသည္ဘဝျပန္ရသြားလို႔ပါ။





No comments: