ေက်နပ္ယံုပါပဲဗ်ာ



ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့အေကာင္ကပဲ သူတစ္ပါးထက္ပိုျၿပီး ပူပင္တက္လြန္း ပူေလာင္တက္လြန္းတာ ေနမွာပါ..။

ကၽြန္ေတာ္ကပဲ တကယ့္ကို ဒရမ္မာဆန္လြန္းတာလား ဒီဇာတ္လမ္းကပဲ ဇာတ္နာလြန္းတာလား ထပ္ျၿပီးေတာ့ မသိခ်င္ေတာ့ပါဘူးဗ်ာ..

ဘဝတစ္ခု နီးစပ္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က အသဲအသန္ ႀကိဳးစားခဲ့တိုင္း အရက္ကထက္ ပိုေဝးကြာသြားရတာ ဘာလို႔လဲလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ဒီထက္ပိုျၿပီး မေတြးရက္ေတာ့ပါဘူး..

ကၽြန္ေတာ္လဲ ေရႊဘံုေပၚမွာစံျၿပီး ေရႊဇြန္းကိုက္ေမြးလာတဲ့အေကာင္ မဟုတ္ပါဘူး သာမာန္လူလတ္တန္းစားပါ လူသက္တမ္း တဝက္ေက်ာ္အထိ မိဘစီကေန ႏို႔သက္ခံေနရတဲ့အေကာင္ပါ ကိုယ္ပိုင္အရည္အခ်င္းမရွိဘူးဆိုတာ ဝန္ခံပါတယ္ ႀကိဳးစားခ်င္စိတ္မရွိတဲ့ လူပ်င္းတစ္ေယာက္ဆိုတာလဲ အမွန္ပါ အဲ့ဒါေၾကာင့္..

ဒီလိုအေကာင္မ်ိဳးျဖစ္လို႔ လက္မတြဲႏိုင္ဘူးဆိုရင္လဲ ခင္ဗ်ားအျပစ္မဟုတ္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ကမွ အသံုးမက်ခဲ့တာပါ။

ကၽြန္ေတာ္တကယ္ပင္ပန္းေနျၿပီဗ် ဒီထက္ပိုျၿပီးေတာ့ မေတာင့္ခံႏိုင္ေတာ့ဘူး ဒီလိုျဖစ္ရတာလဲ ဘယ္သူနဲ႔မွ မသက္ဆိုင္ပါဘူး အရာအာလံုး ကၽြန္ေတာ္ဖန္တီးခဲ့သူပါ ဒီရလဒ္ကို ကၽြန္ေတာ္ပဲလက္ခံရမွာပါ..

ဘဝမွာ ေအးခ်မ္းမႈထက္ စိတ္ခ်မ္းသာတဲ့အရာ ဘယ္အရာမွ မရွိႏိုင္ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အျမဲပူေလာင္ေနတက္တဲ့ ပူပင္ေနတက္တဲ့ အေကာင္ဆိုေတာ့ ေအးခ်မ္းမႈဆိုတာ ခံစားခြင့္မရႏိုင္ပါဘူး..

သူတစ္ပါးရဲ႕ ခံစားခ်က္ကို နားလည္ပါတယ္ ခံစားတက္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္သူမ်ားထက္ပိုျၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ခံစားခ်က္ကိုေတာ့ သူမ်ားနားလည္ေအာင္ ေျပာမျပတက္တာ ကၽြန္ေတာ့္အားနည္းခ်က္ေနမွာပါ..

ဘဝတဲ့ သရမပါဘဲ ဗ်ည္းအကၡရာ ၂လံုးနဲ႔ တည္ေဆာက္ထားေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္ အခုအခ်ိန္အထိ ကၽြမ္းျပစ္ေနတုန္းပါပဲ တေန႔ေတာ့ အဆင္ေျပသြားမယ္ဆိုတာကို မေမၽွာ္လင့္ေတာ့ပါဘူး မေစာင့္စားေတာ့ပါဘူးဗ်ာ..

ဘဝမွာ ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တာေတြႀကီးပဲ ပိုင္ဆိုင္ဖို႔ဆိုတာ မျဖစ္ႏိုင္မွန္း ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီး လက္ခံလိုက္ပါျၿပီဗ်ာ။





No comments: