ေ မ ာ င္


ကၽြန္ေတာ္က လူတစ္ေယာက္ကို ဟင္ ဆိုရင္ တကယ္လွည့္မၾကည့္တက္တဲ့ အေကာင္ပါ..

ေတာ္ယံုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့သူကို မဟင္ရက္ပါဘူးဗ်ာ ဟင္ မျဖစ္ခင္ၾကားမွာ အဲ့ဒီလူကို ကေလးတစ္ေယာက္ သူ႔အေမကို ေပ်ာက္သြားမွာေၾကာက္သလို ေၾကာက္လြန္းအားႀကီးလို႔ အေသအေၾကဖက္တြယ္ထားတဲ့ အေကာင္ပါဗ်ာ..

ကၽြန္ေတာ္အက်င့္ကို ေျပာျပတာပါ အဲ့လိုေကာင္မ်ိဳးဆိုတာ..

တစ္ကူးတစ္ကႀကီးမဟုတ္ေပမယ့္ သူ႔ကိုေမ့ထားတာ တကယ္တမ္းေတာ့ စိတ္နာျၿပီး ေမ့သြားတာဗ်ာ ေတာ္ေတာ္ၾကာျၿပီဗ် အခုတေလာ စိတ္ညစ္တာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားေတာ့ သတိရေနမိတယ္ အဆိုးနဲ႔ဇာတ္သိမ္းခဲ့ေပမယ့္ ဒီလို Depression ရတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ သူဂရုစိုက္ခဲ့တာေတြကို ကၽြန္ေတာ္သတိရေနမိတယ္ ဒီလိုအခ်ိန္မွာ သူသာရွိရင္ဆိုတဲ့ အေတြးမ်ိဳးဝင္ေနတယ္ဗ်ာ..

သူ အိမ္ေထာင္ေရးေရာ အဆင္ေျပရဲ႕လား ေနေကာင္းလား စီးပြားေရးေရာေျပလည္ရဲ႕လား အေတြးေတြက ကၽြန္ေတာ္ကို ပိုစိတ္ရႈပ္သြားေစေတာ့ ေမ့ထားတာ ပိုေကာင္းပါတယ္ သတိမရခ်င္ေတာ့ပါဘူးဗ်ာ..

ေမာင္

အဲ့ဒီနာမည္ေခၚဖို႔ ကၽြန္ေတာ္တစ္ဘဝလံုး ရူးခဲ့ရတာ ရူးရူးမိုက္မိုက္ ရင္ခုန္ခဲ့ဘူးတာ ေနာက္ဆံုးေတာ့ အဲ့ဒီနာမ္စားေလးေတာင္ မုန္းသြားတဲ့အထိ စိတ္နာခဲ့ရသူပါ..

အခုအခ်ိန္ ျပန္ေတြ႕ရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အနည္ထိုင္သြားပါျၿပီ ရင္မခုန္ေတာ့ပါဘူးဗ်ာ ဒါေပမယ့္ အရမ္းစိတ္ညစ္တဲ့အခ်ိန္က်ရင္ေတာ့ သူဂရုစိုက္ခဲ့တာေတြကို သတိရမိတယ္ဗ်ာ..

နင္ အဆင္ေျပရဲ႕လား

ငါကေတာ့အဆင္မေျပဘူးကြာ အရာအားလံုးကို မဖက္တြယ္ခ်င္ေတာ့ပါဘူးကြာ။




No comments: