တနေ့




ခင်ဗျားကိုလွမ်းတယ်


အခုကစပြီးနောင်အထိ ကျွန်တော်ဖွင့်ဟပိုင်ခွင့် မရှိနိုင်တော့တဲ့ စကားစု။


၁၀၀% ရပ်တန့်လိုက်ပါပြီလို့ ဆိုခဲ့ပေမယ့် ဆိုခဲစေ မြဲစေဆိုတဲ့အတိုင်း ကျွန်တော်ရပ်ဖို့ ကြိုးစားနေသူပါ


လက်တွေ့မှာက ရပ်တန့်ဖို့ကို ကျွန်တော့်စိတ်ကို ချွန်းမျိုးစုံနဲ့ ထိန်းချုပ်နေရတာ



သူတော်ကောင်းကြီး မဟုတ်ခဲ့ပေမယ့် အမှားဆိုတာကို အတက်နိုင်ဆုံး နည်းစေချင်သူပါ


လဲကျလွန်းအားကြီးလို့ မြေကြီးနဲ့အသားကျသယောင်ဖြစ်နေရတာတောင် ခင်ဗျားကိုဖက်တွယ်ဖို့ထက် မြေကြီးပေါ်ပဲ တဖန်လဲကျလိုက်မှာ ( ကျွန်တော့်ကြောင့် တဖက်သားထိခိုက်မှာ မလိုလားခဲ့ပါဘူး မေတ္တာရေးနဲ့ ပတ်သတ်တဲ့ကံခေမှုတွေကို နောင်ဘဝဆိုတာအထိ ထပ်ပြီးမသယ်ဆောင်ချင်တော့ပါဘူးဗျာ )



ကျွန်တော့်ကိုကျွန်တော် စိတ်ချမ်းသာအောင် ထားနိုင်တဲ့တနေ့​ရောက်လို့ ခင်ဗျားကိုကျွန်တော် ငြိတွယ်နေအုန်းမယ်ဆိုရင် ခင်ဗျားရှိရာအရပ်စီ ကျွန်တော်ပြန်လာပြီး ခင်ဗျားကိုလွမ်းတယ်ဆိုတဲ့ စကားစုကို ဖွင့်ဟပြောနိုင်မှာပါ



တနေ့ပေါ့ဗျာ။






No comments: