ဘဝမှာသူတစ်ပါးအတွက် အချိန်တွေအများကြီးပေးခဲ့ဘူးပါတယ် အဲ့ဒါကြောင့်လည်း ဒီနေ့ထက်အထိ ကျွန်တော်အားနည်းတဲ့လူ ဖြစ်နေတုန်းပါပဲ..



အဲ့ဒါကြောင့် အခုအချိန်ကစပြီး အတ္တဟိတဆိုတဲ့ ကျွန်တော့်အတွက်ကျွန်တော်ပဲ စဉ်းစားပါတော့မယ် မိသားစုဆိုတာလည်း တခါတရံကျရင် အနီးဆုံးရန်သူ ဖြစ်နေတက်ပါတယ်..



အဖေနဲ့အမေကလွဲရင် မိသားစုဝင်ဆိုတာ ကျွန်တော်အတွက်မရှိတော့ပါဘူး ဝမ်းနည်းခဲ့ဘူးပါတယ် ဒီအချိန်မှာ ငါ့မှာခင်ပွန်းရှိခဲ့ရင် ငါ့မှာသားသမီးရှိခဲ့ရင် အခုလိုမျိုးဒုက္ခနဲ့ကြုံခဲ့ရင်တောင် ငါ့ဘက်ကနှစ်သိမ့်ပေးနိုင်မယ််ဆိုတဲ့ နောင်တလည်းရမိပါတယ်..



အခုတော့ ကျွန်တော်ရွေးချယ်ခဲ့တဲ့လမ်းက မှားသွားခဲ့တယ်လို့ပဲ လက်ခံလိုက်ပါတယ် ငါ့အတွက်ငါရှိတယ်ဆိုတဲ့ ထုံးကိုနှလုံးမူပြီး ကျွန်တော့်အတွက်ကျွန်တော်ပဲ ကြိုးစားပါတော့မယ်..



မေတ္တာမရှိ ပိုက်ဆံမရှိတဲ့ဘဝမှာ ပိုက်ဆံရှိရင်တော့ မေတ္တာအတုရနိုင်ပါသေးတယ် ရမ္မက်မပါတဲ့ မေတ္တာအတုတော့ ကျွန်တော်လိုချင်ပါသေးတယ် ဒါကြောင့်ပိုက်ဆံရှိဖို့ အရင်ထက်ပိုပြီး ကြိုးစားရပါမယ်..




ပညာရှာသူဖုန်းစားမပါတဲ့ ပိုက်ဆံကိုလည်းအဲ့နည်းလမ်းအတိုင်း ရှာမှရပါတော့မယ် နေလှဆယ်နှစ်၊ဆယ့်ငါးနှစ်အချိန်လေးအတွက် ကျွန်တော်တကယ်ကို အပင်ပန်းခံရပါတော့မယ် ငွေရှိမှလူဖြစ်ရကျိုးနပ်မှာ ဖြစ်တဲ့အတွက် ပိုက်ဆံရှာရပါတော့မယ်။



( စာတွေဖတ်ပြီး လူတွေအကြောင်း နားမလည်ခဲ့တဲ့အတွက် ဆယ့်ငါးနှစ်ဆိုတဲ့ ကာလမှာ ရှာသမျှကိုသုံးဖြုန်းပျော်ပါးခဲ့မိလို့ ဒီနေ့လိုအဖြစ်မျိုးကို ကြုံရတာပါ အဲ့ဒီတုန်းကသာ အသိတရားရှိပြီး ငါ့အတွက်ငါစိတ်မျိုးမွေးခဲ့မိိိိပြီး ပိုက်ဆံသာစုခဲ့ရင် ဒီလိုမျိုးတွယ်ကပ်မှီခိုနေစရာ မလိုပါဘူးဗျာ )



#28.05.2008 - 22.05.2022






No comments: