ချစ်သော


🌼  18.05.2021 🌼


ဘာရယ်မဟုတ်ပါဘူး
ကျွန်တော်က
နေ့စွဲတွေကိုအရိုးစွဲတက်တဲ့
လူတစ်ယောက်ဖြစ်နေလို့
ဒီနေ့စွဲကိုအမှတ်တရရှိနေတာပါ



ကျွန်တော့်အတွက်
ခင်ဗျားရှိသည်ဖြစ်စေ
မရှိသည်ဖြစ်စေ
ကျွန်တော်ကြိုးစားပြီး

ရှင်သန်နေရအုန်းမှာပါ



ကျွန်တော့်ဘက်ကနေ
အမှတ်ရနေသရွေ့ကတော့
ဒီနေ့ကနောင်နှစ်များစွာ

ကျွန်တော်အတွက့်တန်ဘိုးထားရတဲ့

နေ့တစ်နေ့အဖြစ်တည်ရှိနေမှာပါ



တနေ့တော့
ဒီနေ့စွဲကိုကျွန်တော်
မေ့ပျောက်ရင်မေ့ပျောက်သွားမှာပါ



အခုအချိန်မှာခင်ဗျားကိုယ်ရော
ကျွန်တော့်ကိုယ်ကျွန်တော်ရော
အရင်လိုချည်နှောင်မထားတော့ပေမယ်
ဒီနေ့ကကျွန်တော်အတွက့်
တကယ်ကိုအမှတ်တရပါ။




Ps: ၁၈ရက်နေ့မှာတင်မယ်ဆိုပြီး ရေးထားတာပါ ဒါပေမယ့် ၁၈ရက်နေ့ရောက်မှ draft ထဲ ထည့်လိုက်ပါတယ် 


အကြောင်းကြောင်းကြောင့် ခင်ဗျားကိုကျွန်တော်

မဆက်သွယ်ဖြစ်တော့ပေမယ့် 


May လမှာ အမှတ်တရကျန်ခဲ့စေချင်လို့ ဒီ post ကို ပြန်တင်ခဲ့တာပါ။





Photo source: https://p.favim.com/orig/





No comments: