ကံတရား




ေသြးေတြခန္းေျခာက္သြားသလိုၾကာက္ရြံ႕ေနခဲ့ေပမယ့္
အဲ့ဒီအေမွာင္ထုကိုကၽြန္ေတာ္ဖန္တီးခဲ့သူပါ
ေနာင္တကိုေနာက္မွရတက့္တဲ့လူတစ္ေယာက္အတြက့္
ေသာကဆိုတာတပ္မက္မႈတစ္ခုလို႔ခင္ဗ်ားတို႔ထင္ေနလား
ကၽြန္ေတာ္မကစားခဲ့တဲ့မီးအတြက့္ျပာက်ေပးရမွာေတာ့မတရားဘူးဗ်ာ
လာမယ့္ေဘးေျပးမေတြ႕ရဲတဲ့လူတစ္ေယာက္အတြက့္ အေမွာင္ထုကနက္ရႈိင္းလြန္းပါတယ္
ဘဝနဲ႔ရင္းျၿပီးတြယ္တာခဲ့တဲ့သံေယာဇဥ္အတြက့္ ဂုဏ္ယူပါတယ္ဆိုတဲ့ခင္ဗ်ားတို့အသံကိုကၽြန္ေတာ္မၾကားဝံ့ေတာ့ပါဘူးဗ်ာအဲ့ဒီ
ကၽြန္ေတာ္လိုခ်င္တာ ၁+၁=၂ ပါ
ကၽြန္ေတာ္ရလာတာက HCO2H
 H2O ထဲကို CO ထပ္ထည့္မိလိုက္ေတာ့ သူ႔ဘာသာအေရာင္ကင္းမဲ့တဲ့ေရဟာ ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္ အက္ဆစ္ျဖစ္သြားရတယ္
အဲ့ဒီအက္ဆစ္ေတြကၽြန္ေတာ့္ကိုေပၚရြာခ်မယ့္ေန႔
ေသြးေတြေျခာက္ခန္းလုမတက္ေစာင့္ေနရပါတယ္။


ဇာတာကပါလာျၿပီးသားပါ ဘဝမွာ၂ႀကိမ္တိတိ အရွက္တကြဲအက်ိဳးနဲျဖစ္မယ္ဆိုတာ ပထမတစ္ႀကိမ္က ကၽြန္ေတာ္မသိလိုက္တဲ့အတြက့္ ကၽြန္ေတာ့္အမွားမဟုတ္ခဲ့ပါဘူး ဒုတိယတစ္ႀကိမ္ကေတာ့ ဒီလိုတစ္ႀကိမ္ထပ္ျဖစ္မွာ သိထားရက္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ဖန္တီးမိခဲ့တဲ့တာပါ ဘယ္သူမွမမွားပါဘူး ကၽြန္ေတာ့္အမွားပါ အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ မ်က္ရည္စက္လက္နဲ႔ပဲ့ အရွက္တကြဲျဖစ္လာမယ့္ေန႔ကို ေစာင့္ေနပါေတာ့မယ္ ကိုယ္ျပဳတဲ့ကံကိုယ့္စီျပန္လာတာပါ။

၁၂:၃၅
၂၄၊၁၁၊၂၀၁၇။





No comments: