ဝဋ်ဒုက္ခ


 


၅လကျော် မတွေ့မမြင်ရတဲ့သူကို တွေ့ချင်မိတာ ကျွန်တော်မှားသွားလားဗျာ..



၁နှစ်ခွဲကျော်ဖက်တွယ်ခဲ့ပြီးမှ ကျွန်တော်ဘက်ကနေ ဖက်တွယ်နိုင်စွမ်းမရှိလို့ ရပ်တန်းကနေရပ်လိုက်တာပါ

ဒီအချိန်ကာလအတွင်းမှာ အဆင်ပြေနေတယ်လို့ ခင်ဗျားထင်ခဲ့တာလား



ကျွန်တော်အခါခါလဲကျခဲ့တာပေါ့ဗျာ ကျွန်တော် type ကိုက တခြားလူထက်စာရင် ကိုယ်ချစ်တဲ့သူကို အရူးအမူးချစ်တက်တဲ့သူပါဗျ



ထားလိုက်ပါတော့ဗျာ အပ်ကြောင်းထပ်တဲ့စကားလုံးတွေ ရေးမပြချင်တော့ပါဘူးဗျာ 



အနည်ထိုင်ဖို့နေနေသာသာ အနာတောင် သွေးမတိတ်သေးခင်မှာ ခင်ဗျားစကားလာပြောတယ် ကျွန်တော်က သေလောက်အောင်ချစ်မိခဲ့သူလေ ကျွန်တော်လျစ်လျှူမပြုခဲ့နိုင်ပါဘူး



တိမ်ပေါ်မှာအရုပ်ဆွဲပြနေမှန်းသိပေမယ့် သတိလက်လွတ်ကျွန်တော်ဖြစ်ခဲ့ရပြန်ပြီ ရူးရူးမိုက်မိုက်လုပ်ခဲ့မိပြန်တယ်



ဒီနေ့တနေ့လုံး စိတ်တွေရှုပ်ထွေးပြီး ဒေါသတွေဖြစ်နေမိတယ် ကျွန်တော့်နားခိုရာ မဖြစ်နိုင်ဘူးဆိုတာ လက်ခံထားပေမယ့် ခင်ဗျားကို တောင်းဆိုမိလိုက်တယ်




ခင်ဗျားမျက်နှာ မြင်ချင်လို့ပါဗျာ ကျွန်တော်မှားသွားလား 



ထားလိုက်ပါတော့ဗျာ ထပ်ပြီးတော့လည်း မတောင်းဆိုတော့ပါဘူး ခပ်ရိုင်းရိုင်းတော့ တွေးမိလိုက်ပါတယ် ဒီကောင်မ ငါ့ဒီလောက်ဖက်တွယ်နေတာ ငါဒုက္ခများလိမ့်မယ် ငါ့ဘက်ကနေ ခပ်ကင်းကင်းနေမှဆိုပြီး ခင်ဗျားတွေးကောင်းတွေးမိမှာပါ



တနေ့ ကျွန်တော့်လောက် ဖက်တွယ်တက်တဲ့ မိန်းမထပ်တွေ့ရင်တောင် ဂရုစိုက်ပေးပါ အဲ့ဒီမိန်းမရဲ့ခံစားချက်ကို ကျွန်တော်ကိုယ်ချင်းစာတက်လို့ပါ



ဘာမှမပြောတော့ပါဘူးဗျာ



ကိုယ့်ကို မချစ်မနှစ်ခဲ့တဲ့ လူတစ်ယောက်ကိုချစ်ရတာ ကပ်တစ်မျိုးပါ အဲ့ဒီကပ်ထဲကို ဘယ်သူမျှ မကျရောက်ပါနဲ့ဗျာ။



No comments: