ကိုယ်ချင်းစာတရား?


 

ကျွန်တော့်မှာ မွေးရာပါ ကိုယ်ချင်းစာတရားလေး 

ရှိခဲ့ဘူးပါတယ်...



ဒါပေမယ့်လည်း တဏှာရာဂက ဖုံးလွှမ်းသွားတော့ 

အဲ့ဒီစိတ်ကလေးက ပျောက်ကွယ်သွားရော ဒီညနေမှ 

အဲ့ဒီစိတ်ကလေး လှစ်ကနဲပေါ်လာတော့မှ



ငါ တော်တော်ကြီးကို မှားနေပြီဆိုတာ စိတ်မကောင်ကြီးစွာနဲ့ သိလိုက်မိတာပါ အဲ့ဒီစိတ်ကိုလည်း အရှိတိုင်း

ဖြစ်ဖို့ အချိန်ယူပြီး လက်ခံပေးရအုန်းမှာပါ



တစ်ခါတလေကျရင် လူတွေရဲ့ရှင်သန်နေထိုင်ပုံတွေကို ကျွန်တော် နားလည်လက်ခံဖို့ တော်တော်ကိုခက်ခဲလွန်းလှပါတယ်



ကျွန်တော်က လူမပီသခဲ့တာနေမှာပါ အဲ့ဒီလိုပြောလို့ 

နင်ကရော ဘယ်လောက်ရိုးသားနေလို့လဲ မေးရင် 

ကျွန်တော်ဝန်ခံဖို့အသင့်ပါပဲ ကျွန်တော်မှမဖြူစင်ခဲ့တာ



ဒါပေမယ့် လူတွေရဲ့အရောင်စွန်းထင်းနေတာကိုလည်း ကျွန်တော်လက်မခံနိုင်ဘူးလေ ဘာလုပ်ရမလဲဗျာ ကျွန်တော် စိတ်တွေရှုပ်ထွေးနေပါပြီ



အမှန်က ဒီညစကားခဏပြောပြီး စိတ်ထဲမှာ နောက်ကျိသွားလို့ ငါတောင်ဒီလိုမျိုးခံစားရတာ ကာယကံရှင်ဆိုရင် ဘယ်လိုဖြစ်နေမလဲ ဆိုတဲ့အတွေးနဲ့ sympathy ကို ဦးတည်ရာမရှိ ရေးမိတာပါ



အရင်ကတော့ စာတွေချရေးမိလိုက်ရင် စိတ်ကလေးတည်ငြိမ်သွားပေမယ့် အခုတော့ စိတ်တွေမွန်းကြပ်နေတုန်းပါပဲ



ကိလေသာ အကောင်ကြီးစီက တရားစကားလေးထွက်မိပါတယ် အကြောင်းရှိလို့ အကျိုးဖြစ်လာတာကို အခုမှ ငါမှားပါပြီလို့ ငိုချင်းချနေလို့လဲ ထူးလာမှာမဟုတ်ပါဘူး



ပြင်လို့ရတဲ့အချိန်မှာ ပြင်နိုင်ရင်တော့ သံသရာအတွက် အကောင်းဆုံးပါပဲဗျာ။











No comments: