အတူနေချင်ပေမယ့်


 

ခင်ဗျားနဲ့အတူအိုမင်းမသွားနိင်ဘူးဆိုတာ 

သိထားပါတယ် ဒါပေမယ့်လည်း 

ခင်ဗျားနဲ့အတူရှိချင်တယ်ဗျာ..



လွမ်းတယ် 



အဲ့ဒီနေရာမှာပဲ ရပ်တန့်ထားနိုင်ရင် သိပ်ကောင်းမှာပဲဗျာ

ခင်ဗျားကိုတွေ့ချင်မြင်ချင်တယ် ခင်ဗျားအသံကြားချင်တယ် ခင်ဗျားလှုပ်ရှားမှုတွေမြင်ချင်မိတယ် 



ကျွန်တော်ကအတ္တကြီးတယ် လူတစ်ယောက်ကို ချစ်မိပြီဆိုတာနဲ့ ပိုင်ဆိုင်ချင်တဲ့စိတ်က မတအားကြီးပါတယ် ခင်ဗျားနဲ့ကျမှ ကျွန်တော်အကုန်လုံးကို စွန့်လွှတ်ပေးထားတာပါ ခင်ဗျားထိခိုက်မှာ တကယ်ကြောက်တဲ့သူလေ



သတိရတယ် မတွေ့ရမမြင်ရမကြားရတာ ၈လပြည့်တော့မယ် ကျွန်တော်အကြီးကြီးကို သတိရမိနေတာပါ ဘယ်တက်နိုင်မလဲ ခင်ဗျားမှတစ်ခုမျှခွင့်မပြုပေးခဲ့တာ 



ခင်ဗျားကိုထားခဲ့ပြီး အဝေးဆုံးနေရာမှာ နေနေဖို့ကြိုးစားခဲ့ဘူးတာပေါ့ ကျွန်တော်မှမနေနိုင်တာ ကိုယ့်ကိုဥပေက္ခာပြုထားတာ သိပေမယ့်လည်း ကျွန်တော်မှ ဥပေက္ခာမထားနိုင်တာ



တနေ့တော့ဆိုတဲ့ အတွေးနဲ့တင် ၂နှစ်ပြည့်တော့မယ် ကျွန်တော့်ဘက်ကနေ အခုအချိန်အထိတိုင် မရပ်တန့်နိုင်သေးပါဘူး



တစ်ခါတလေ အရင်ဘဝဆိုတာကြီးကို ခဏလေးပြန်ရောက်ချင်တယ် ကျွန်တော်ဘာတွေများ ကျူးလွန်မိခဲ့လဲဆိုတာ သိချင်တာပါ



ဒီဘဝမှာတော့ မကျူးလွန်မိတဲ့အရာကို ကျူးလွန်မိရင်း ရပ်တန့်ဖို့ကြိုးစားလေလေ ခင်ဗျားကို အရင်ထက်ပိုပြီး ဖက်တွယ်မိလေဖြစ်နေတော့ သက်ပြင်းအခါခါချမိရင်း...




No comments: