Green


 


အစိမ်းရောင်ကြိုက်တဲ့

အင်္ဂါသမီးဖြစ်လို့လားမသိဘူး

အစိမ်းတွေနဲ့ ကျွန်တော့်ဘဝတစ်လျှော်လုံး

အကျိုးပေးပါတယ်



သူစိမ်းဆန်တာ စိမ်းကားတာ

သစ်စိမ်းချိုးချိုးတာ စိမ်းပါတဲ့စကားစု

အပြုအမူတွေက ကျွန်တော့်အတွက်များ

ဖြစ်တည်မှုတစ်ခုလို တည်ရှိပေးနေသလိုတောင်

ထင်ရလွန်းပါတယ်



ဘယ်တက်နိုင်မှာလည်းဗျာ

အစိမ်းရောင်ကြိုက်မိတော့လည်း

စိမ်းကားတက်တဲ့သူကိုရော စိမ်းမြနေတဲ့သစ်ပင်တောင်တန်းတွေကိုရော စိမ်းရောင်စိုနေတဲ့ မြစ်ရေပြင်ကိုရော ကျွန်တော်တကယ်ကို ချစ်ခင်စုံမက်မိသူပါ




ဘာဖြစ်လို့လည်းဆိုတော့ ကျွန်တော့်ခမျာ

ရွေးချယ်ခွင့်မှ မရှိနိုင်တာ မရနိုင်တာ




နာကျင်ရတဲ့အချိန်တိုင်း

လူတစ်ယောက်ကိုပဲ ဘဝတစ်မှတ်ယူနေမိတဲ့

ကျွန်တော့်ကိုယ်ကျွန်တော် တကယ်မုန်းမိပါတယ်



နောက်ဘဝများ လူ့ဘဝရခဲ့ပြီး မိန်းမတစ်ယောက်ဖြစ်ခဲ့မယ်ဆိုရင် ကျွန်တော့်အပေါ် စဥ်းစားငဲ့ညှာပေးတက်တဲ့ အမျိုးသားတစ်ယောက်အပေါ်ပဲ ချစ်ခင်စုံမက်ခွင့် ရရှိပါစေဗျာ။




No comments: