Lust


 credit; https://img.artpal.com/82829/17-17-9-21-14-34-16m.jpg



တဏှာမပါဘဲ သွေးမတော်သားမစပ်တဲ့ 
လူတစ်ယောက်ကို ဘယ်လောက်အထိများ 
ဖက်တွယ်နိုင်အုန်းမှာလည်းဗျာ အချစ်ဆိုတဲ့ 
တဏှာစိတ်ကြောင့် အဲ့ဒီလူကို အခုအချိန်ထိတိုင် ကျွန်တော်ဖက်တွယ်မိနေစဲပါ..




ရက်ပေါင်း ၉၄၆ရက်မှာ ကျွန်တော်ခင်ဗျားကို 

မြင်ခွင့်ရတာ ၄ရက်ပဲရှိခဲ့တာပါ အဲ့ဒီ့တဏှာပါဝင်တဲ့ အချစ်ဆိုတဲ့စိတ်ကြောင့်သာ ကျွန်တော်တောင့်ခံထားနိုင်တာပါ တနေ့တော့ ခင်ဗျားရင်ခွင်ထဲ 

တိုးဝင်ပြီးအိပ်ခွင့်ရဖို့အတွက်ပေါ့ဗျာ



အချိန်တွေကြာလာတာနဲ့အမျှ ကျွန်တော်မှားနေမှန်းသိရက်နဲ့လည်း ခင်ဗျားမရှိဘဲတစ်ယောက်ထဲ နေနေရမယ့်နာကျင်မှုကို ခံနိုင်ရည်မရှိလို့ အဲ့ဒီ့အမှားကိုပဲဆုပ်ကိုင်ထားမိပါတယ်



မိန်းမဘက်ကနေ ဇွတ်တိုးနေရင်တော့ တဖက်က ယောက်ကျားသားအနေနဲ့လည်း ရှောင်လွှဲဖို့ခက်ပါတယ် ကျွန်တော်အကြိမ်ကြိမ်ဇွတ်တိုးမိခဲ့တာအတွက် ခင်ဗျားကိုတောင်းပန်ပါတယ် ဒါပေမယ့်လည်း ကျွန်တော်တကယ်ကို နောက်မဆုတ်နိုင်တော့ပါဘူးဗျာ



သံယောဇဥ်နဲ့ချည်နှောင်ထားတာလား သွေးသွားဆန္ဒနဲ့ချည်နှောင်ထားတာလား မသိပေမယ့် တနေ့တော့နေခဲ့ရမှာကို ကျွန်တော်နားလည်ပါတယ် အဲ့ဒီ့တနေ့မရောက်ခင် ခင်ဗျားကိုဖက်တွယ်ထားနိုင်သမျှ ဖက်တွယ်နေမိအုန်းမှာပါပဲ




ချစ်တယ် လွမ်းတယ်ဆိုတာ ခင်ဗျားရဲ့သီအိုရီမှာ 

မရှိခဲ့ပေမယ့် ကျွန်တော့်ကမ္ဘာမှာတော့ ခင်ဗျားကအရာရာပါပဲ 



စကားပြောခဲ့တာ ၁၂နာရီမပြည့်သေးတာတောင် ကျွန်တော်လွမ်းနေပါပြီ ခင်ဗျားရဲ့တစ်မျက်နှာလုံးကို 

တရှိုက်မက်မက်နမ်းပြီးတော့ ရင်ခွင်ထဲတိုးဝင်နေချင်တယ်ဗျာ ကျွန်တော်မှာ အခွင့်အရေးမရှိပါဘူး



ခင်ဗျားမျက်နှာလေးမြင်ရပြီး ခင်ဗျားရင်ခွင်ထဲတိုးဝင်ပြီးအိပ်ရဖို့အတွက် ကျွန်တော်စောင့်နေရအုန်းမှာပါ 

ဘာဖြစ်လို့လည်းဆိုရင် ခင်ဗျားက ကျွန်တော်အသက်လောက်ချစ်ရတဲ့သူမို့ပါ။



#koko

#sexwithyou

#5thapril2021



No comments: