Take care



မနေ့ကခင်ဗျားနေမကောင်းတာ 

ကျွန်တော်မသိလိုက်ဘူး..


ဒီလိုအချိန်မှာ

ကျန်းမာရေးပိုပြီးဂရုစိုက်ပါဗျာ

နေကောင်းအောင်နေပါ

ခင်ဗျားနောက်မှာ မိသားစုတင်မကပါဘူး

စောင့်ရှောက်ရမယ့်သူတွေ အများကြီးလေဗျာ

အမြန်ဆုံးနေကောင်းပါစေဗျာ။



ကျွန်တော်စိတ်ပူနေပါတယ် ခင်ဗျားအဆင်မပြေနေဘူးဆိုတဲ့အသိကိုလဲ ခံစားနေရတယ် ခင်ဗျားအစစအရာရာ အဆင်ပြေပါစေလို့ ဆုတောင်းပါတယ်။


တချိန်တော့ ခင်ဗျားကို ဖွင့်မပြောဖြစ်ခဲ့တဲ့ စိုးရိမ်မှုတွေအကြောင်း ပြောပြနိုင်မယ်ထင်ပါတယ် တချိန်တော့..


😓😓


စည်းဆိုတာ ချိုးဖောက်ဖို့အတွက် ကန့်သတ်ထားတာ မဟုတ်ဘူးဆိုတာ ကျွန်တော်လက်ခံထားသရွေ့.. 


ကျွန်တော့်ခံစားချက်တွေက blog ကလွဲရင် ခင်ဗျားစီ မရောက်နိုင်မှန်း ကျွန်တော်နားလည်ပါတယ် အဲ့ဒီစည်းကိုတော့ ကျွန်တော်စောင့်ထိန်းပါရစေ။

 

No comments: