ပုံပြင်လေးအဆုံးမှာ။


 

အစစအရာရာအကုန်လုံး အဆင်ပြေပါစေ အန္တရာယ်ကင်းဝေးပြီး ဘေးရန်ကင်းရှင်းပါစေ..



ဘေးအန္တရာယ်ကင်းဝေးပြီး အစစအရာရာ အကုန်လုံး အဆင်ပြေမယ်လို့လည်း ကျွန်တော်ယုံကြည်ထားပါတယ်။



အခုလိုအချိန်မှာ ကျွန်တော်ဒီလိုမျိုးရပ်တန့်လိုက်တာက နှစ်ယောက်လုံးအတွက်ပိုကောင်းတယ်လို့ ထင်မိပါတယ်



ခင်ဗျားလည်း အလုပ်မအားတဲ့အချိန်မှာ အနှောက်အယှက်ဖြစ်တယ်လို့ခံစားနေရပြီး စိတ်ရှုပ်စရာ မလိုတော့သလို 



ကျွန်တော်လည်း အမြဲတစေလျစ်လျှူရှုခံနေရတဲ့အတွက် နာကျင်ခံစားနေရတာ စိတ်မကောင်းဖြစ်ရတာတွေ မရှိတော့ဘူးပေါ့ဗျာ




ရန်ကုန်ကိုလာတဲ့အချိန်မှာ ကျွန်တော်ကိုမဆက်သွယ်ခဲ့တာကို သိလိုက်ရတဲ့အချိန်ထဲက ကျွန်တော်နောက်ဆုတ်လိုက်သင့်တာပါ ရပ်တန့်လိုက်ရမှာပါ



တကယ်ဆို ကျွန်တော်ကခင်ဗျားအတွက် တကယ်ကို ဘာမှမဟုတ်ခဲ့ပါဘူးဗျာ



လူတစ်ယောက်တိုင်းစီမှာ သဘာဝကသတ်မှတ်ပေးထားတဲ့ နာကျင်မှုကိုလက်ခံနိုင်တဲ့ ခံနိုင်ရည်ဆိုတာရှိပြီးသားပါ အဲ့ဒါထက်ပိုပြီးတော့ ကျွန်တော်လက်ခံပေးခဲ့ပြီးပါပြီ ကျွန်တော်ကိုယ်ကျွန်တော် ဒီထက်ပိုပြီးမနှိမ်စက်တော့ပါဘူးဗျာ



ယောင်္ကျားတစ်ယောက်ကို တဖက်သက်ရူးရူးမိုက်မိုက်ဖက်တွယ်ခဲ့မိတဲ့ မိန်းမတစ်ယောက်ရဲ့ အဆုံးသတ်က ဒီလောက်ပါပဲ အစစအရာရာအကုန်လုံး အဆင်ပြေပါစေဗျာ။



စိတ်ကူးယဥ်ပုံပြင်တွေမှာ အဆုံးသတ်ကလှပနိုင်ပေမယ့် တကယ်တမ်းလက်တွေ့ဘဝမှာ အဆုံးသတ်ကမလှပနိုင်တာကို ကျွန်တော်လျစ်လျှူရှုလိုက်မိတာပါ။



၃နှစ်ဆိုတဲ့အချိန်အတောအတွင်းမှာ အရာအားလုံးအတွက် တကယ်ကို ကျေးဇူးတင်ခဲ့ရပါတယ်။

No comments: