ဒီလိုအချိန်မျိုးမှာ ကျွန်တော်ကိုချစ်လားလို့ မေးခဲ့မိတာကို ခင်ဗျားအံသြနေမိမှာပဲဗျာ ကျွန်တော်အတွက် တကယ်ကိုလိုအပ်နေလို့ပါ..



မနေ့မနက်က စိတ်ပူပြီးပို့လိုက်မိတဲ့ စကားကမှားသွားတယ် ရင့်ရင့်သီးသီးအပြောခံလိုက်ရတယ် မျက်ရည်ကျရင်မကောင်းတာသိပေမယ့်လည်း မျက်ရည်ကျမိပြန်တယ်



စောက်ကျက်သရေအတော်တုံးတယ်ဆိုတဲ့ စကားနဲ့အတူ ရန်ကုန်လာတုန်းကကျွန်တော့်ကို မဆက်သွယ်ခဲ့တာရဲ့ နာကျင်မှုကအသစ်တဖန်အစပျိုးလာတယ် အခုအချိန်မှာ ခင်ဗျားစိတ်အနှောက်အယှက် ထပ်ဖြစ်မှာစိုးရိမ်လို့ viber ကို ဝင်မသုံးတော့ဘူးလို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်တယ်



အဲ့ဒီမှာအခြေအနေ အေးဆေးဖြစ်သွားတဲ့အချိန်ကျရင် ကျွန်တော့်ဘက်ကနေ အဆက်အသွယ်မလုပ်တော့ဘူးဆိုတာ ခင်ဗျားကို အသိပေးတဲ့နေကျရင် viber ကို ဖျက်လိုက်မယ်လို့ စိတ်ကိုကြိုပြီးပြင်ဆင်ထားလိုက်တယ်




viber ကို ဝင်မကြည့်ဘဲ နေနိုင်ပေမယ့် ခင်ဗျား fb account လေးကိုတော့ ဝင်ကြည့်မိတယ် တနေ့လုံးအ

ဆင်ပြေတယ်ဆိုမှ ကျွန်တော့်မှာစိတ်ချမ်းသာရတယ်



ဘုရားကန်တော့ပြီး အိပ်ယာဝင်တဲ့အချိန်အထိ viber ကို တနေ့လုံးမဝင်ဘူး 



အခုရက်ပိုင်း  fb မှာ လာအပ်တဲ့သူတွေများလာတယ် ခင်ဗျားကိုမေ့လိုက်ပြီးတော့ fb က တစ်ယောက်ယောက်နဲ့ ရည်စားဖြစ်သွားရင် ကောင်းမှာပဲလို့တွေးမိတယ်



မှတ်ဥာဏ်မရှိတဲ့မိန်းမ

ခင်ဗျားပြောတာမှန်တယ်ဗျ ကျွန်တော်ကတကယ်ကို ဥာဏ်မရှိတဲ့ မိန်းမ 



ဒီလိုအချိန်မှာ သူ့ကိုမဆက်သွယ်ဘဲ နင်နေနိုင်တာသေချာလားလို့ ပြန်မေးကြည့်တယ် ကျွန်တော်မနေနိုင်ပါဘူး ကျွန်တော်အတွက် ခင်ဗျားစီကနေ နင်ဆိုတဲ့နာမ်စားတစ်လုံးတည်း ပိုင်ဆိုင်ထားရပေမယ့် 



အဲ့ဒီ နင်ဆိုတာကိုပဲ နောက်ဆုံးအချိန်အထိ ဖက်တွယ်ထားချင်သူပါ



ခင်ဗျားအတွက် ကျွန်တော်ကဘာမှမဟုတ်ပေမယ့်

ကျွန်တော်အတွက် ခင်ဗျားက တကယ်ကိုမြတ်နိုးတန်ဘိုးထားပြီး ချစ်ခင်စုံမက်မိနေရတဲ့ ယောင်္ကျားတစ်ယောက်ပါ 



အဲ့ဒါကြောင့်ပဲ  ဒီအချိန်မှာ ကျွန်တော့်ကိုချစ်လားဆိုတာကို မေးမိတာပါ ခင်ဗျားဘက်ကနေ မချစ်တာကိုသိထားပေမယ့်လညည်း ခင်ဗျားကိုဖက်တွယ်ထားတဲ့ ကျွန်တော်စိတ်ကလေး နာကျင်နေရတဲ့အတွက် သက်သာစေချင်လို့ ကျွန်တော်မေးလိုက်တာပါ




လူတစ်ယောက်ကို ရူးရူးမိုက်မိုက်ချစ်နေရတာ 

ကျွန်တော့်အတွက် တကယ်ကိုနာကျင်ရပါတယ်

ဒါပေမယ့် အဲ့ဒီလူက ခင်ဗျားဖြစ်နေပေးလို့ 

တကယ်ကိုကျေးဇူးတင်ပါတယ်ဗျာ။




No comments: