အိမ်

 


ဘယ်လိုပဲယိုယွင်းပျက်စီးနေပါစေ

ကျွန်တော်တို့အိမ်ကို ကျွန်တော်တို့ပဲကာကွယ်

စောင့်ရှောက်ရမှာပါ..



မြန်မာတို့ရဲ့ခိုလှုံရာအိမ်ဖြစ်တဲ့ မြန်မာနိုင်ငံတော်ကို ဘယ်လိုအခြေအနေကြောင့်ပဲဖြစ်ဖြစ် 

တမ်မတော်နဲ့ပြည်သူတွေကပဲ ကာကွယ်စောင့်ရှောက်သွားရမှာပါ 



လက်တလောဖြစ်စဥ်တွေကြောင့် ရှမ်းမြောက်မှာတာဝန်ထမ်းဆောင်နေရသူမပြောပါနဲ့ မိုင်ပေါင်း ၅၀၉မိုင်ကျော်မှာရှိတဲ့ ကျွန်တော်တောင် အတော့်ကိုစိတ်အားငယ်ရပါတယ်



ဒါပေမယ့်လည်း ကျန်ရှိတဲ့ဒေသတွေအတွက် ဆက်လက်ပြီးကာကွယ်စောင့်ရှောက်ရမှာ ကျွန်တော်တို့တွေရဲ့ သမိုင်းပေးတာဝန်ပါ သမိုင်းဆိုတာ အောင်မြင်တွေသူတွေရဲ့ မှတ်တမ်းလို့ဆိုကြပေမယ့်



အောင်မြင်မှုထက် သမိုင်းဖြစ်စဥ်ထဲက ကြိုးစားခဲ့ကြတဲ့သူတွေကိုပိုပြီး အလေးထားတဲ့ လူတွေလည်းအနာဂတ်မှာ ရှင်သန်နေကြအုန်းမှာပါ



သန်းခေါင်အပြင်ညည့်မနက်တော့ပါဘူးတော့ပါဘူးဗျာ

 လောကပါလနတ်မင်းတွေ စောင့်ရှောက်တဲ့မြေဖြစ်လို့ 

မကောင်းသူဖယ်ပြီး ကောင်းသူကယ်မယ်လို့ ယုံကြည်ပါတယ်



တရားသောမင်း အုပ်ချုပ်တဲ့တိုင်းပြည်တိုင်းက ခေတ်အဆက်ဆက်မှာ အေးချမ်းသာယာပြီး စည်ပင်ဝပြောပါတယ်ခင်ဗျာ တရားသောမင်းအုပ်ချုပ်တဲ့ မြန်မာပြည်နိုင်ငံတော်ကြီးဖြစ်ပါစေ မင်းကောင်းမင်းမြတ်အုပ်စိုးပါစေလို့ ကျွန်တော်တို့အိမ် မြန်မာနိုင်ငံတော်အတွက် ဆုတောင်းရင်း



ဘုရားဆုပန်နေသလားလို့ အမှတ်ထင်နေရတဲ့ ဘုရားတကာမင်းကြီးကိုလည်း ရှေ့တန်းစစ်မြေပြင်မှာတာဝန်ထမ်းဆောင်နေရတဲ့တပ်မတော်သားတွေ မိသားစုဝင်တွေ မြန်မာပြည်သူတွေအတွက် ပုတီးကိုချပြီး မြန်မာပြည်မြေပုံကို အချိန်မလွန်ခင်ရှုပါလို့ စိတ်ထက်သန်စွာဆန္ဒပြုရင်း



မြန်မာနိုင်ငံတဝန်းမှာ တာဝန်ထမ်းဆောင်နေကြတဲ့ 

ကျွန်တော်ချစ်တဲ့ တပ်မတော်သားတွေ ခလုပ်မထိ

ဆူးမငြိပါစေနဲ့ အသက်အန္တရာယ် ပြုခံရခြင်းမှ

ကင်းဝေးပါစေ ဘေးအန္တရာယ်ကင်းဝေးပါစေလို့ 

ဆုတောင်းရင်း



ကျွန်တော်ချစ်တဲ့ ကျွန်တော်တို့ရဲ့အိမ် မြန်မာပြည်ကြီး

အမြန်ဆုံးအေးချမ်းပါစေခင်ဗျာ။

No comments: